En sak har jag funderat på länge.. Hur ligger växlarna på en sån? hehe. Ligger dom som våra eller är 1an mot högern i den bilen?
Växellådorna är av samma modell. 1an ligger nu alltså längst bort från föraren.
Allting är lika förutom att torkararmen och blinkersarmen har bytt plats. Så man torkar rutan istället för att blinka i början...
Tack Som jag har funderat över det där hehe Kan tänka mig att passagerarna har roligt i början när du sitter och torkar rutan vid rödljusen haha
Jag kan säga att det är bra mycket läskigare att åka med i en högerstyrd bil än att köra en. Man känner sig helt utelämnad, för det känns som om man kör fast utan både ratt och pedaler!
lite nyfiken hur det funkar att importera från japan.. ngra bra hemsidor med annonser eller är det helt upp till en själv att ringa runt m.m?
M.v.h robban
Vi hade en kontakt i england och en i Japan som hjälpes åt. Vi tog hem 5st Evo5+6 från Japan samtidigt för att det skulle löna sig bra. Jag tror nyckeln är att ha kontakter på plats som kan hjälpa till...
Men är det inte extremt jobbigt och köra om andra bilar? o.O
Tänkte du har ju inte jättebra sikt lixom
Men tittar på insidan och i kurvor.. man får planera lite mer men det är inga större problem, sen underlättar det ju med mkt effekt när man kör om, och det finns det i dom japanska raketerna
Jag ska ta lite fler bilder på bilen någon dag. Funderar på att greja lite i garaget idag, men vet inte riktigt vad jag ska göra nu innan den blivit besiktigad...
Men är det inte extremt jobbigt och köra om andra bilar? o.O
Tänkte du har ju inte jättebra sikt lixom
Men tittar på insidan och i kurvor.. man får planera lite mer men det är inga större problem, sen underlättar det ju med mkt effekt när man kör om, och det finns det i dom japanska raketerna
Efterlyser lite mer helhetsbilder på rx7an nu!
Mvh Erick
Det är ju meningen att du ska köra om med den därför den är högerstyrd
Kommer nog bli snyggt när det är klart
When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me. Bygglogg volvo 142