Nyss hemkommen från SCF i Kista, slänger upp lite bilder här. Alltid något, även om de är tagna med en sketen liten kameran...
Det blev inget pris tyvärr. Det räknade jag inte heller med eftersom jag inte har en "showbil", men när man ser vilka andra som fick pris så börjar man ju fundera lite. Det verkar vara omöjligt att få några priser nu för tiden! I mitt fall beror det säkert på att jag jobbar med styling till vardags eller att min pappa byggde massor av stylingbilar för några år sedan. Mazdan blir helt plötsligt ointressant, folk tror väl inte ens att det är jag som byggt bilen...
Jag (och
massor av andra grymma bilar, jag kan enkelt räkna upp flera) fick se oss besegrade av Volvos med sänkningssatser och utbytta fälgar. Wow och hurra för Sverige...
Hur som helst, kul med en liten avslutningsmässsa så här sent på året även om tillställningen var minst sagt glest "befolkad". Nu är det dags att sätta vinkelslipen i nya projektet. Någon som vill köpa en Mazda?
SCF Finals Kista 08SCF Finals Kista 08SCF Finals Kista 08Jag ställer fram bilen inför fotografering (under SCF Finals Kista 08)Plast, spackel och silikon. Ungefär samma sak gäller tjejen på huven... Riktigt coolt ljus var det, synd att man inte hann hämta riktiga kameran och fota lite själv!Fotografering med Slitz/SCF. Tjejen tyckte bilen var dålig eftersom kolfiber kan spricka om man sitter på det...Och till sist, om jag får säga det själv, en väldigt innovation kreation av mig själv.