Grattis till köpet för det första! en av mina drömbilar ^^ Fan va grymt bygge det här verkar som grattis till besiktningen också! Ja vill också ha råd... kommer följa tråden kan ja lova hoppas man får se lite fina bilder om nån dag eller så då! // Mvh Jocke
En till kul nyhet: Tittar man närmare på modellspec:En som är tryckt på bilen så är det en FD3S Special Edition. Det förklarar i så fallMOMO-ratt, dubbla oljekylare och eventuellt annat kuligt...
Nu börjar jag komma igång. Fälgarna kom idag, satte dit röd kant tillsammans med far min. Blev riktigt snyggt. Kommer att köra på dessa fälgar tills vidare, eventuellt byta i framtiden till den snygga "hyper black"-färgen som jag tänkte mig tidigare.
Nu börjar jag komma igång. Fälgarna kom idag, satte dit röd kant tillsammans med far min. Blev riktigt snyggt. Kommer att köra på dessa fälgar tills vidare, eventuellt byta i framtiden till den snygga "hyper black"-färgen som jag tänkte mig tidigare.
Uppdatering: Fälgar monterade. Bilder kommer ikväll.
Jag och Nisse har monterat avgassystemet idag. Blev riktigt bra, låter grymt! Tyvärr var downpipen lite krånglig och vi var rädda för att laddtrycket skulle skena. Så vi monterar den en annan gång...
Viktminskningen blev en bra bit över 15 kg! Ljuddämpare i titan, riktigt schyssta svetningar (se bild). Passformen var grymt bra! Bara downpipen som tog tid (och vi strunta i den helt tillslut), men det beror ju på att det är så trångt vid motorn...