3099
Sök

mera ödebilder

4 554 Inlägg
24 juni 2007
läskigt place! helt övergivet

Maizer
24 juni 2007
Chernobyl, Kyyivs'ka Ukraine Vafan är det här rätt? Kommer till nåt ställe med en liten sjö och en å kan man säga, men hittar ingen stad :S

Leg. Spådam
816 Inlägg
24 juni 2007
Du ska lite längre norrut. Sök på Prypiat, så kommer du rätt (det är namnet på spökstaden).

Edit: Sökte efter den och det gick inte att komma dit genom sökväg, men zooma ut lite från Chernobyl, Kyyivs´ka, Ukraine så ser du en sjö nordväst om det stället. Där är en massa "fotoikoner", och det är där Chernobyl ligger.
Senast redigerat av Merclone (24 juni 2007)

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 juni 2007
Trådstartare
Kan säga att dokumentären var riktigt bra smile Nu har jag 100 gånger mer koll på vad som egentligen hände.

133 Inlägg
24 juni 2007
fina bilder, fruktansvärd katastrof.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
24 juni 2007
de ät redigt häftigt me tjernobyl! de är faktiskt mitt drömresemål! cool har lite mer länkar me bilder, ska leta fram dem! smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
24 juni 2007
Har en kompis som har försökt åka dit tre gånger, fast har alltid haft otur med olika saker (t ex att dom fick byta hotell i sista stund, men turbussen åkte för att plocka upp dom på hotellet dom egentligen skulle bott på). Skulle jag haft pengar så hade jag lätt hängt på. Finns alltså guidade turer för dom som vill åka dit, kostar väl runt 5k sammanlagt har jag för mig om.

Whine whine!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
24 juni 2007

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Svindåre
1 433 Inlägg
24 juni 2007
asså det värsta är ju när man der ett klassrum, gympasaler å badhus liksom. allmänna platser som är helt övergivna...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 juni 2007
Trådstartare
fler bilder för er intresserade
http://www.strahlendeorte.de/

På denna sidan finns det också fina bilder vet dock ännu inte om det finns från tjernobyl.
http://www.99rooms.com/

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 juni 2007
Maizer skrev:
Och jag är bara 17 år och jag vet mycket väl vad som hänt. Tjernobyl tillhör ju för fan allmänbildningen.

Eeh, förlåt? Men jag kan väl inte rå för om att jag knappt vet om vad som hänt?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

2 751 Inlägg
24 juni 2007
Mäki skrev:
Maizer skrev:
Och jag är bara 17 år och jag vet mycket väl vad som hänt. Tjernobyl tillhör ju för fan allmänbildningen.

Eeh, förlåt? Men jag kan väl inte rå för om att jag knappt vet om vad som hänt?

Fyyyyfaaaan va låååågt.. hahha nee skojja bara..... Läs på lite för det är faktiskt allmänbildning

Who Djaa bless no man curse

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 juni 2007
n0b0dy_ skrev:
Fyyyyfaaaan va låååågt.. hahha nee skojja bara..... Läs på lite för det är faktiskt allmänbildning

Håller på för fullt smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 364 Inlägg
25 juni 2007
har nästan kollat på de här hela dagen nu väldigt intresant:)

Sök