roligaste var nog på en konbane körning i lunda. Första gången jag körde själv tyckte man låg på rätt bra. Sedan åkte jag med Hobbe i sin mini cooper S JCW gp och märkte att jag körde som en kärring =P
Det ballaste jag åkt e nog en Audi RS6 som va trimmad till 500hk, duger rätt bra
Det värsta e nog pappas polares jävla Kia Rio, efter 30min åkning i 70 så hade jag så ont i huvet att jag trodde nån slagt till mig me ett basebollträ. Till och med pappas gamla Saab 900 gls från -73 va skönare å åka;)
det fränaste åker jag kört är väl polarns Corvette C5 även kallad Insane Vetten.. 612hk/804Nm.. det sämsta?.. ja du... det får väl bli polarns VW Polo från stenåldern inget funkar som det ska på den bilen
det fränaste åker jag kört är väl polarns Corvette C5 även kallad Insane Vetten.. 612hk/804Nm.. det sämsta?.. ja du... det får väl bli polarns VW Polo från stenåldern inget funkar som det ska på den bilen
fränaste: Rollsroyce av modell stenålder värsta: opel kombi, berodde dock inte på bilen utan på föraren...aldrig varit så rädd.
Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!