3542
Sök

Snälla döda mig inte, men den är för snygg för att ni ska missa

SSS -12
3 217 Inlägg
22 maj 2006
Den är ganska påkostad... har för mig att de höll på i evigheter för att få fram den i sitt fulla skick! Eller så är Discovery Channel ganska jävliga på att försvåra saker och ting tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

D.K
16 Inlägg
22 maj 2006
Det går en i Sundsvall, riktigt fet!

Pioneer sound.vision.soul

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
23 maj 2006
M6an är överskattad , personligen tycker jag ju M3 är snyggare , och "kebab-snubbar" här kör omkring i M3 & M5 med "Bling-Bling" kanske snygga , men pressar man plattan i mattan hinner dom inte reagera tongue handlar inte om hur mycket pengar man har , utan vad man investerar dom i big_smile

375 Inlägg
23 maj 2006
calibra_nox skrev:
pacco skrev:
Så snygg!

Är det kolfiber huv?

Nej, det är kolfiber tak tongue och i mitt tycke så är den bara en BMW som försöker se ut som en Aston Martin DB9...

Med fälgar från en 80 tals Camaro Iroc Z  big_smile

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
23 maj 2006
Kan av erfarenhet då jag träffar en del pizzeriaägare genom arbetet säga att många skaffar en snygg bil på en grupp av kanske 10 pers och sen ett gäng skitbilar....sen delar på dom på finbilen när de vill åka flott och tar skitbilarna när de ska göra ärenden....alla gör väl inte så men det e vanligare än vad man tror...

Miklen
23 maj 2006
Vikken jädra diskussion.. tongue Tycker M6an e snygg bara för den e lite annorlunda mot va bmw gjort..här hemma kör pizzeria/kebab ägarna inte bmw.. audi å volvo så vitt ja vet..

Rörpulare
1 453 Inlägg
23 maj 2006
Amen de där va den fulaste bmw:en ja sett! då åker man nästan kollektivt för de pengarna:D

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

SSS -12
3 217 Inlägg
23 maj 2006
Jävla tjat om pizza och kebab här inne tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Glasmästare men just nu tyvärr helt sjukskriven
236 Inlägg
23 maj 2006
Så här på bild så påminner taklinjen väldigt mycket om gamla porsche 928 minns när den kom så var den ju åratal före i design

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
23 maj 2006
Fuckface skrev:
Jävla tjat om pizza och kebab här inne tongue

Ja man blir lite hungrig av detta forumet^^

Allt för den där jävla hatten!

too fast to live, too young to die
357 Inlägg
23 maj 2006
calibra_nox skrev:
Nej, det är kolfiber tak tongue och i mitt tycke så är den bara en BMW som försöker se ut som en Aston Martin DB9...

håller precis med! ...tycker den har fina linjer men ful grill och röv!

Amatör
444 Inlägg
23 maj 2006
enda fina bmw:en sedan e30 m3:an 2 poäng till bmw rankar dem inte högt

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 maj 2006
vem bryr sig om bmw när man kan åka ståndsmässigt pizza och kebab är ju gott men hör liksom inte till här inne

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Utanlem
895 Inlägg
23 maj 2006
en 645 har jag lyckats få testa hos bmw... kebabturkarna vinkade som tusan...
man skulle få käka gratis på alla pizzerior med en såndär m6a juh big_smile

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
23 maj 2006
tycker faktiskt inte m6an är så snyggtycker den ser rätt konstig ut

Team Insane Racing

42 Inlägg
23 maj 2006
Malm3n skrev:

Håller me :S

Lång & Smal!
462 Inlägg
23 maj 2006
Celica power skrev:
Malm3n skrev:

Håller me :S

en till..

//Henrik Johansson

1 453 Inlägg
23 maj 2006
Den är ju riktigt snygg men själv skulle jag vilja ha den i rött eller silver smile

608 Inlägg
23 maj 2006
tycker inte den ser någo vidare bra ut sad men så är de ju me de flesta nya bilar, all bilr och se ut som någo jävla rymdskepp hmm  snyggaste bmw:na e nog e34:orna! dom e fina dom tongue

old volkswagens never die,they just get lower:D

Biltokig
345 Inlägg
23 maj 2006
Här i stan har pizza direktören (han äger 4st pizzerior i stan, kanske 10 st runtomkring här) runt i en ferarri 360 modena. smile Sen har jag även sett han glida runt i en m5a, men det ryktas att det bara var en låne bil. Men 360in är helt ny o fräsch, -05a tror jag. Yummie!

Sök