Vill börja med att säga att det heter inte invensterat ett ljudpaket, ordet investera kan du använda om du har köpt något som du för hoppningsvis kommer tjäna pengar på att sälja, och det kan jag lova dig att du inte kommer att göra.. Till ditt problem..
Jag kan lova dig att det står i instruktionsboken vilken kabel som ska vara till vad.. Annars är det bara att koppla in sterion och sedan testa vilka kablar som ger ljud var. Och som killen ovan sa, det ska finnas för hoppningsvis en lågnivå utgång på sterion (2 honor till utgången, anigen en röd/vit, röd /blå det är lite olika). Där det står "out" ska du koppla in kabeln till slutsteget, sen får du även dra en kabel från sterions tännings ström till slutsteget, så slutsteget går igång så fort du sätter på sterion. Annars står steget på helatiden, och det brukar inte vara så bra i längden, varken för ditt batteri och eller för steget. Sen är det bara att dra alla kablar, och koppla in det du har tänkt att driva på slutsteget. Sen är det klart.. Behöver du mer hjälp så är det bara skriva en komentar på min sida..
Senast redigerat av -Blomman- (29 juni 2007)
"If you're in control, you're not going fast enough"