3618
Sök

Lite tips tack, Audi TT

7 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Tja, vill gärna ha lite tips vad jag ska göra med bilen, och inga galningar nu som tkr d ska sättas lambodörrar och helst ska man typ köpa en koenigssegg, jobbar trots allt bara som försäljare.

Grillen ska lackas silver + lampinsatser + silvrigt nät.

Funderar på stripes som TTBobbo här på garaget, han tyckte jag skulle göra det.(god vän privat) isåfall hade detta blivit i en ngt mörkare nyans än bilen bara typ titangrå eller liknande.
Letar efter originalvingen den lilla om ngn vet var man kan få tag på skiten, har en baouta alu vinge men det blir för mkt på bilen - passar inte in rkt.

Kom med förslag big_smile
Senast redigerat av kingsonstreet (1 juli 2007)

TT - what else?

33 Inlägg
1 juli 2007
hallå macki.

ett fälgbyte till RS4 fälgen ? big_smile
http://www.garaget.org/?car=35924&image=337297
passat som en fläskläpp.

kan vara en idé med DTM-läpp.
Finns en riktigt snygg TT (nya modellen) här i Hbg som har läpp.
Och redigt snyggt är det.

Thorssa
1 juli 2007
Andra bakljus och den stoora grillen som kom på senare Audimodeller!

7 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
men ja, om man jobbar på ica som en neger så kan man ju kanske köpa 19 tums bbs eller dem nya rs4 som kostar pommes och oxfilé wink Men du kanske kan låna mig jonte?? big_smile
bra ideer, den nya fronten e fet också har funderat på d, men den får man ju också spara till då, sidokjolar e på ingång iaf så länge. Gärna fler ideér big_smilebig_smile

TT - what else?

59 Inlägg
1 juli 2007
Ingen som har några länkar till styling sidor som har mkt med audi och göra?..
har själv skaffat mej en audi tt nyss så de är mkt som kommer att hända här med:)

/Miklos

In nomine patris et fili et spiritus sancti

Meister
6 763 Inlägg
7 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Ja det gjorde dem, men det va inte för att det inte fanns ngn vinge, utan för att den framhjulsdrivna va för lätt bak och blev typ slirig och helt wacko i höga hastigheter, dessa togs tillbaks och programmerades om - vingen va dock tillval och kostade. Därför har inte alla vingen. Men har en aluvinge liggandes, men ska ha den lilla men fattar inte var jag ska få tag på den, håller på o leta skrotar men ingen lätt match

TT - what else?

7 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Miklos skrev:
har själv skaffat mej en audi tt nyss så de är mkt som kommer att hända här med:)

/Miklos

www.thettshop.com  där har du allt, sen allt annat småskit finns det ju tusen sidor till typ realcar o hova o sånt meck.

cheers

TT - what else?

59 Inlägg
1 juli 2007
kingsonstreet skrev:
Miklos skrev:

/Miklos

www.thettshop.com  där har du allt, sen allt annat småskit finns det ju tusen sidor till typ realcar o hova o sånt meck.

cheers

Tack så mkt:D

In nomine patris et fili et spiritus sancti

Sök