3477
Sök

Sur jag blir, någon dåre har repat bilen... nu med bilder...

Evolution Garage
478 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
Var ute med Mcgyverhär på forumet i fredags, vi hade föreningsmöte, eller skulle haft.
Parkerar vid sidan av Götaplatsen och knatar ner till Tintin o käkar lite.
Kommer tebaka till bilen, allt ser då i det ljsuet helt ok ut.
kommer till garaget hemma o ser en repa över vänster bakskärm, verkar vara gjord med ngt rakblads aktit då det är ett "fint" snitt dock satans djup så det kan inte vara någon som har gått emot heller, o det var inte så många bilar som stod där att det ens är möjligt.
Var bara min mondeo o mcgyvers evo.. :s
Kan berätta att jag har precis fått tillbaka bilen efter garantiarbete på dörrar o bagagelucka med hmm

http://www.garaget.org/archive/47359/48375/large_48375-498560.jpg

http://www.garaget.org/archive/47359/48375/large_48375-498559.jpg
Senast redigerat av hudlum (1 juli 2007)

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

*GULAN*
647 Inlägg
1 juli 2007
Fy fant va surt....Sånt är skit tråkigt.

Och du som precis hade lackat den.

Sicka jävla idioter som går och repar folks bilar. Så jävla barnsligt.

Evolution Garage
478 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
mm e ju det, antingen var det där vid götaplatsen eller också på jobbet.
Iofs borde jag sett det tidigare ifall det varit på jobbet.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

260 Inlägg
1 juli 2007
fan va bittert. Fattar inte att folk vågar.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Evolution Garage
478 Inlägg
1 juli 2007
Trådstartare
näe inte jag heller, hm funderade lite kan faktist vara på jobbet det hänt.
Någon/några är det som inte gillar mig här pga min position...
2 gånger har jag fått "pyspunka" här.. känns inte längre som det e olyckliga sammanträffande längre.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Evolution Garage
478 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Verkar inte bara vara jag som e drabbad heller, verkar som iaf minst 1 person till fått repor/sönder skurna däck.. hmm

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

905 Inlägg
3 juli 2007
hudlum skrev:
Verkar inte bara vara jag som e drabbad heller, verkar som iaf minst 1 person till fått repor/sönder skurna däck.. hmm

assså vars är det du jobbbar? vid nått psyke eller? vem fan sabbar en persons bil bara för att man inte har rätt arbetsuppgifter el dyl.

det skjuts på tok för lite folk i sverige.

Evolution Garage
478 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Jobbar som IT support hos en underleverantör till Volvo..
Grejjen är den att det finns några som stör sig på att vi har det satans lugnt på IT oftast, men det e våra huvuden våra ägare, samt volvo hänger ifall ngt skiter sig som är IT relaterat.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

- De är jag de.
354 Inlägg
3 juli 2007
hudlum skrev:
Grejjen är den att det finns några som stör sig på att vi har det satans lugnt på IT oftast,

De är ju verkligen världens dåligaste anledning neutral mad
Hoppas du får tag i personen som gjort de! roll sad hmm

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

Evolution Garage
478 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Killr0y_swe skrev:
hudlum skrev:
Grejjen är den att det finns några som stör sig på att vi har det satans lugnt på IT oftast,

De är ju verkligen världens dåligaste anledning neutral mad
Hoppas du får tag i personen som gjort de! roll sad hmm

Hoppas jag med att jag får, skall testa mitt nya baseboll trä av aluminium..
Visst e det en dålig anledning, men jag gör mig obekväm med jämna mellanrum och får fram loggar på saker som operatörerna inte hövdar att dom gjort, mao jag hittar felen dom gör och det är inte poppis...

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Evolution Garage
478 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Har polerat så mycket jag vågar själv.
Har även mailat cheferna då dom är medvetna att det skett liknande incidenter förut på jobbet. Får se vad dom säger då dom är delvis ansvariga för vad som händer på en obevakad parkeringsplats under arbetstiderna ibland.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Lady_Luck_
3 juli 2007
Usch vad tråkigt sånt är fattar inte att folk kan med , man rör aldrig nåns bil det är så fegt

Sök