3608
Sök

hur många är singel på garaget ?

1 582 Inlägg
7 juli 2007
Flickvän sedan två år tillbaka.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
7 juli 2007
singel med en söt son

9 Inlägg
7 juli 2007
haha , det är skönt att vara singel (: Alla kompisar man kan umgås med istället för att bara umgås med "partnern". Ibland blir man ensam men då har man sina kompisar som stöttar en mm , alltid lika bra ! Sen kommer vissa med KK , men varför ?! Det är bara kåta jävlar tongue haha !

Kör Före Du, Så Väntar Jag På Dig Där Framme...

1 277 Inlägg
7 juli 2007
Separerade förra månaden. Det bästa som hänt på länge.....pust!

20 Inlägg
7 juli 2007
Toypon skrev:
Susannes skrev:
Freddeponken skrev:
Mm men hur lätta är ni att förstå då?yikes

Inte mer svårare att förstå än er. Vi tjejer kan inte förstå varför ni killar jämt ska vara så "okänsliga" och säga saker rakt ut. Medan ni killar inte kan förså varför vi ska "tala i gåtor"...

Mest troligt är att killar säger vad dom tycker och tänker rakt ut för att försöka undvika missförstånd medans tjejer mer tänker på att inte såra.

En till tydlig skillnad mellan killar och tjejer är när dom sitter som chefer...
Kvinnliga chefer tenderar att be sina "underordnade" att göra saker. "Algot, kan inte du ringa till ... och kolla var bla bla bla tog vägen"

Manliga chefer beordrar sina "underordnade" att göra saker. "Algot, ring till ... och kolla varför vi inte fått bla bla bla ännu!"

Eller har jag fel?

Det har jag inte märkt någonting av... Däremot är det mer tjejer som säger: "Snälla du kan inte du hjälpa mig med detta?....." Det är få killar som säger uttrycker sig så... Dessutom är det mer roligt att hjälpa en person som inte ger ordrar hit och dit.
Senast redigerat av Susannes (7 juli 2007)

Intoxicating =)

20 Inlägg
7 juli 2007
Andreas 940 skrev:
Hade en KK men hon var otrogen. sad

Hela grejen med kk förhållanden är ju att man inte är ett par. Därför kan hon/han inte varit otrogen mot dig... Om det nu inte är så att du har känslor för din kk, så att det känns som hon/han varit otrogen...

Intoxicating =)

Saaboholic
3 129 Inlägg
7 juli 2007
Har flicka sen 1år 1månad och 3dagar tillbaks hahah big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

Snickar guru
278 Inlägg
7 juli 2007
Susannes skrev:
Andreas 940 skrev:
Hade en KK men hon var otrogen. sad

Hela grejen med kk förhållanden är ju att man inte är ett par. Därför kan hon/han inte varit otrogen mot dig... Om det nu inte är så att du har känslor för din kk, så att det känns som hon/han varit otrogen...

Du tror inte det var med ironi han skrev det där inlägget?

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
7 juli 2007
räknas det om man är tillsammans med sin bil, jag tror iallafall hon frågade chans på mig när jag hämtade henne förra veckan o jag sa Ja smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Snickar guru
278 Inlägg
7 juli 2007
Lackeraren skrev:
haha , det är skönt att vara singel (: Alla kompisar man kan umgås med istället för att bara umgås med "partnern". Ibland blir man ensam men då har man sina kompisar som stöttar en mm , alltid lika bra ! Sen kommer vissa med KK , men varför ?! Det är bara kåta jävlar tongue haha !

lr så hittar man en partner som tycker det är kul att umgås med sina vänner så man är ifrån varandra lite ist för någon som vill sitta i soffan och hålla handen 24/7..

Dock verkar det va något ni tjejer alltid vill göra:lol:

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

-utan 940
1 728 Inlägg
7 juli 2007
Susannes skrev:

Jag skojade bara till det lite. wink
Jag hade inga som helst känslor för henne så jag känner mig inte bedragen för att hon hade flera toy-boys. smile

2fast4you
371 Inlägg
7 juli 2007
singel jag frilansar

haru kört fast eller

455 Inlägg
17 juli 2007
pojkvän sen tre år tillbaka smile

38 Inlägg
17 juli 2007
Singel sedan 3 vecka

Saab 9000 Aero

379 Inlägg
17 juli 2007
Singel i typ 8 år nu... är 19 nu... =/

Tyskstuk är äckligt.

3 Inlägg
17 juli 2007
Stadigt sen några år tillbaka cool

Lång & Smal!
462 Inlägg
17 juli 2007
Ja är med singel... men fytusan så tråkigt det är!! Bästa vore ju å hitta en tjej som gillar å va med å skruva lite å gilla det man själv är intresserad av hmm tyvärr finns det alldeles för få sånna

//Henrik Johansson

Markolainen
17 juli 2007
Vart ihop med gumman nästan 2år nu.
Synd bara att hon inte har lika stort intresse för mina framtidsplaner som jag roll

Fartdåre
378 Inlägg
17 juli 2007
Tweak skrev:
Singel i typ 8 år nu... är 19 nu... =/

Har du ens hört talas att det finns tjejer???

TICen är till salu säljs billigt.

Sök