Roos skrev:Vet inte om jag skrev upp mig här efter uppbrytet. Isf gör jag det igen.
Noiseprojekt skrev:Reeplayed skrev:Noiseprojekt skrev:Men det kan vi ju lösa! Vad är det som behöver lösas? "Men visst, jag saknar min bästa kompis, det är underbart att ha någon att gråta ut hos, att prata av sig med osv"Jag kan va din vän!
Reeplayed skrev:Noiseprojekt skrev:Men det kan vi ju lösa! Vad är det som behöver lösas?
Noiseprojekt skrev:Men det kan vi ju lösa!
Znurf skrev:Noiseprojekt skrev:Reeplayed skrev:Vad är det som behöver lösas? "Men visst, jag saknar min bästa kompis, det är underbart att ha någon att gråta ut hos, att prata av sig med osv"Jag kan va din vän! haha ;D enda som saknas är puppyeyes på det där ;Pberätta hur det gick noiseprojekt, blev ni vänner?
Noiseprojekt skrev:Reeplayed skrev:Vad är det som behöver lösas? "Men visst, jag saknar min bästa kompis, det är underbart att ha någon att gråta ut hos, att prata av sig med osv"Jag kan va din vän!
Reeplayed skrev:Vad är det som behöver lösas?
skalman1 skrev:NJ_ skrev:tar och stryker mig från listan nu Looser!
NJ_ skrev:tar och stryker mig från listan nu
_Fredde_volvo_ skrev:jag avsäger mig ifrån denna tråden nu och det med glädje!
Noiseprojekt skrev:Znurf skrev:Noiseprojekt skrev:"Men visst, jag saknar min bästa kompis, det är underbart att ha någon att gråta ut hos, att prata av sig med osv"Jag kan va din vän! haha ;D enda som saknas är puppyeyes på det där ;Pberätta hur det gick noiseprojekt, blev ni vänner? Hahah ja men har inga bra puppyeyes!! Nee, hon verkade inte vilja haha
Znurf skrev:Noiseprojekt skrev:"Men visst, jag saknar min bästa kompis, det är underbart att ha någon att gråta ut hos, att prata av sig med osv"Jag kan va din vän! haha ;D enda som saknas är puppyeyes på det där ;Pberätta hur det gick noiseprojekt, blev ni vänner?
Noiseprojekt skrev:"Men visst, jag saknar min bästa kompis, det är underbart att ha någon att gråta ut hos, att prata av sig med osv"Jag kan va din vän!
Reeplayed skrev:Noiseprojekt skrev:Znurf skrev:haha ;D enda som saknas är puppyeyes på det där ;Pberätta hur det gick noiseprojekt, blev ni vänner? Hahah ja men har inga bra puppyeyes!! Nee, hon verkade inte vilja hahaOj haha jag glömde kolla tråden
Noiseprojekt skrev:Znurf skrev:haha ;D enda som saknas är puppyeyes på det där ;Pberätta hur det gick noiseprojekt, blev ni vänner? Hahah ja men har inga bra puppyeyes!! Nee, hon verkade inte vilja haha
Znurf skrev:haha ;D enda som saknas är puppyeyes på det där ;Pberätta hur det gick noiseprojekt, blev ni vänner?
TobbeE_87 skrev:_Fredde_volvo_ skrev:jag avsäger mig ifrån denna tråden nu och det med glädje! Ja, de vore väl förjävla illa om du gjorde de me sorg... (är för övrigt fortfarande singel...)
_Fredde_volvo_ skrev:TobbeE_87 skrev:_Fredde_volvo_ skrev:jag avsäger mig ifrån denna tråden nu och det med glädje! Ja, de vore väl förjävla illa om du gjorde de me sorg... (är för övrigt fortfarande singel...)ja men nu är det sorg, blev kortvarigt så är tillbaka i leken nu igen förjävla tråkigt