Jag uppskattar och njuter fortfarande till fullo av livet som singel. Singellivet tilltalar mig betydligt mer än det tråkiga ekorrhjulet som en relation med en soulmate för med sig.
Det är det ingen omöjlighet att jag kommer leva resten av mitt liv som singel. Jag värderar helt enkelt mitt ego, en lyckosam karriär samt mina egna intressen för högt för att kunna ta hänsyn till en partner.
Jag har för övrigt aldrig varit den trogna och ärliga typen utan tillhör mer den kategori människor som kallas för "players"
Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..
Jag står för min stil och skämms inte över att vara en "empatilös heartbreaker". Jag kan erkänna att jag har krossat ett antal tjejers förhoppningar och lämnat dem med brusta hjärtan och flödande tårar utan det berört mig det minsta.
Nu är dock långt ifrån alla killar som mig, och tur är väl det
Tycker det är moget av IceEyes att erkänna hur man är och att insett att partnerliv kanske inte är ens grej. Kanske är en E30 rätta kärleken för dig?
Väldigt moget alltså, ego. hmm.. då behöver du ju inte ens skriva här eftersom tråden är till för personer som kanske vill hitta nån..
Jag står för min stil och skämms inte över att vara en "empatilös heartbreaker". Jag kan erkänna att jag har krossat ett antal tjejers förhoppningar och lämnat dem med brusta hjärtan och flödande tårar utan det berört mig det minsta.
Nu är dock långt ifrån alla killar som mig, och tur är väl det
Tycker det är moget av IceEyes att erkänna hur man är och att insett att partnerliv kanske inte är ens grej. Kanske är en E30 rätta kärleken för dig?
Designen är förvisso stel och smaklös, men i och med att busbilskänslan och körglädjen befinner sig på en astronomisk nivå så är förslaget kanske inte helt värdelöst.
Dock väcker en Volvo 240 Turbo i orginalskick ett större habegär hos mig
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
varför ragga på garaget? känns inte det lite desperat? vad hände med att träffa den rätte?
Vet du hur jävla svårt det är att hitta bil tjejer? Jag raggar faktisst inte här men jag borde fan det! Jag har träffat väldigt få "bil" tjejer, och alla dem har haft kille, så träffar man på en fin dam här borde man klart försöka