Jag har varit singel för länge nu... Faktiskt avsaknaden av vettiga killar som gjorde att jag började intressera mig för bilar på riktigt. Visst när jag hade kille så var jag i garaget med honom för att han var där, inte för bilens skull. Nu är det tvärt om!!! Finns mer fina bilar än killar... När jag är på stan så vrider jag oftare på huvudet och dreglar efter en bil, än för killar Trivs jättebra med att vara singel! Har bara mig själv och bilen att tänka på
Japp jag är med singel..faktiskt skönt men visst kommer den rätta tjejen och tar mitt hjärta så javisst men än så länge har ingen lyckats. kanske kräsen...vad vet jag...hmm
Är jag den enda som inte vill att tjejen ska vara med att skruva? Visst, det är roligt med sällskap i garaget, men det är bra att vara ifrån varandra ibland, och garaget är min tillflyktsplats. Men självklart måste hon acceptera mitt intresse och att det läggs ner rikligt med pengar i det. Fast visst, kan nog vara kul att ha en tjej som vill vara med och skruva också vissa gånger
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja hahahaa
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja hahahaa