2658
Sök

hur många är singel på garaget ?

4 Inlägg
3 juli 2007
dom flesta bilnördarna är singel, undrar vad det kan bero på smile

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
3 juli 2007
Singel! Tyvärr.. men det får fan bli ändring på det asså:P

Team Insane Racing

BMW fantast
1 172 Inlägg
3 juli 2007
anmäler mig med...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

20 Inlägg
3 juli 2007
Jag har varit singel för länge nu... Faktiskt avsaknaden av vettiga killar som gjorde att jag började intressera mig för bilar på riktigt. Visst när jag hade kille så var jag i garaget med honom för att han var där, inte för bilens skull. Nu är det tvärt om!!! Finns mer fina bilar än killar... När jag är på stan så vrider jag oftare på huvudet och dreglar efter en bil, än för killar tongue Trivs jättebra med att vara singel! Har bara mig själv och bilen att tänka på big_smile

Intoxicating =)

Lastbilsmekaniker
328 Inlägg
3 juli 2007
min flicka heter nissan 200sx

Gör det roliga först. Det tråkigare blir mindre tråkigt, när ingenting roligt väntar.

Avstängd
84 Inlägg
3 juli 2007
dags för mig att anmäla mig med men är ni säkra på att basarna inte gills?????tongue

2 644 Inlägg
3 juli 2007
Singel både bra och dåligt.. smile

Drömmen är ju o hitta en brud som gillar o vara med o skruva..

Johan Lindgren

FreddeK
3 juli 2007
Japp jag är med singel..faktiskt skönt men visst kommer den rätta tjejen och tar mitt hjärta så javisst men än så länge har ingen lyckats. kanske kräsen...vad vet jag...hmm

140 Inlägg
3 juli 2007
Singel här med sad hatar de just nu:(

Problemet med ekorrhjulet är att även om man lyckas springa fortare än alla andra, så är man fortfarande bara en ekorre.

5 Inlägg
3 juli 2007
Många singlar var det!=P
Jag måste bryta trenden, man själv har faktist en flicka, utöver bilen då smile

27 Inlägg
3 juli 2007
ChixZ skrev:
min flicka heter nissan 200sx

och hur är erat sexliv om man får fråga big_smile

varför åka rakt när man kan åka brett?

210 Inlägg
3 juli 2007
då får vi väll dra igång en "garaget-dejting-tråd" då? där vi matchar ihop par efter deras bilval, färgval och sexställnings val?

=P

2 594 Inlägg
3 juli 2007
Trådstartare
Nemo skrev:
då får vi väll dra igång en "garaget-dejting-tråd" då? där vi matchar ihop par efter deras bilval, färgval och sexställnings val?

=P

ja det tror jag är en bra ide fast det fan ju inte så många singel tjejer här hehe

210 Inlägg
3 juli 2007
ghost_boy83 skrev:
Nemo skrev:

=P

ja det tror jag är en bra ide fast det fan ju inte så många singel tjejer här hehe

finns folk som vill ha "pinne mot pinne" också ;-)
(neeeej jag är inte en av dom)

658 Inlägg
3 juli 2007
Är jag den enda som inte vill att tjejen ska vara med att skruva? Visst, det är roligt med sällskap i garaget, men det är bra att vara ifrån varandra ibland, och garaget är min tillflyktsplats. Men självklart måste hon acceptera mitt intresse och att det läggs ner rikligt med pengar i det.
Fast visst, kan nog vara kul att ha en tjej som vill vara med och skruva också vissa gånger smile

Kilowatts is my living, horsepower is my life.

Snickar guru
278 Inlägg
3 juli 2007
ska vi slåfast att 99% av alla killar på garaget är singlar wink haha

<-- också singel big_smile but who cares wink

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

185 Inlägg
3 juli 2007
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

du har ju alltid mig cherry wink

singel jag med

2 600 Inlägg
3 juli 2007
japp jag är singel jag me så kan det gå när man är lite för blyg för flickorna.

gör som jag kör gubba racer=)

Snickar guru
278 Inlägg
3 juli 2007
cherylee skrev:
singel tyvärr.. inge bilintresserade killar blir intresserade någonsin utav mig :s skumt, e en tjej som älskar garaget, bilar o köra.. men neeej :S aja big_smile hahahaa

äsch vart singel ett år.. tongue
får va d ett år till då big_smile

Bara för du är kräsen gumman wink

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

343 Inlägg

Sök