har sålt min honda civic idag så nu finns det pengar för att på alvar sätta igång med bygget... titta ofta för det kommer blir lite mer "action" i tråden nu
har sålt min honda civic idag så nu finns det pengar för att på alvar sätta igång med bygget... titta ofta för det kommer blir lite mer "action" i tråden nu
Härligt det, misstänkte faktiskt att det var civicen som skulle åka först i din bilpark.
Har den stått länge med vatten i en cylinder? Ser ok ut på bilderna men lite stryk verkar cylinderväggen ha fått. Kan räcka med en krysshoning och nya kolvringar som ändgapet slipas in på. Ser väldigt bra ut i övrigt.
motorn har stått ca 1 månad innan han tog av toppen och tog bort det lilla vattnet som var där och dragit runt motorn, blir att titta om man ska hona loppen och byta kolvringar eller ej när motorn kommer hem.
köpte även ett kjolpaket till R32an som inte finns i sverige ännu utan kommer att säljas under KudoZ PerformanZe flagga www.kudoz.se kommer snart kommer upp på hemsidan.
kommer inte använda takvingen utan enbart: Front, Breddade framskärmarna, sidokjolarna samt bakkjolen