3929
Sök

var hittar jag billiga och bra högtalare?

6 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
jag är helt borta på de där med högtalare och slutsteg och sånt.. men jag vill gärna ha bättre ljud i gamla volvo kombin tongue men eftersom plånboken inte är så värst tjock i nuläget så undrar jag vart jag kan köpa bra ljud för en inte allt för dyr peng? de enda jag har i bilen som duger är en stereo i prinsip..

Speed FMK
849 Inlägg
7 juli 2007
mds.se har ju ganska bra ljud för billig peng. Dock är väl inte billiga system att rekommendera. men om du bara vill ha lite bättre än orginal så är mds billigare serier helt okej. smile

Mvh Ludde

6 851 Inlägg
7 juli 2007
Ska du ha billigt men bra så är blocket.se bland det bästa.
Vilka pengar har du att röra dej med?

113 Inlägg
7 juli 2007
TT-Avant skrev:

Ja men ska man köpa beggad billjud måste man verkligen åka och provlyssna grejerna riktigt noga, så man inte köper nåt på postorder
har polare som har blivit blåsta på sånt fått hem rent skit, men även sånna som blåst andra:P

med lem
1 925 Inlägg
7 juli 2007
jag tycker inte om dom,,,men MDS är det som gäller för dig smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

9 108 Inlägg
7 juli 2007
Bra och billigt går sällan ihop men jag tycker GAS är väl värt pengarna i alla fall..

7 juli 2007
www.netonnet.se har väldigt billiga priser på billjud

6 851 Inlägg
7 juli 2007
Buskaz skrev:
TT-Avant skrev:

Ja men ska man köpa beggad billjud måste man verkligen åka och provlyssna grejerna riktigt noga, så man inte köper nåt på postorder
har polare som har blivit blåsta på sånt fått hem rent skit, men även sånna som blåst andra:P

Då har han/de säkert haft otur. Jag har själv köpt endel saker via tex. blocket och har inte ahft några som helst problem med detta.

113 Inlägg
7 juli 2007
TT-Avant skrev:
Buskaz skrev:
TT-Avant skrev:

Då har han/de säkert haft otur. Jag har själv köpt endel saker via tex. blocket och har inte ahft några som helst problem med detta.

ja kanske, lr så har du haft tur=)

Avstängd
914 Inlägg
7 juli 2007
www.stylingbutiken.se billga är dom iaf, men jag vet inte om dom har bra grejer.. dom har kenwood också men dom är lite dyrare..Mvh

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Avstängd
914 Inlägg
7 juli 2007
TT-Avant skrev:

Köp inte begagnat.. man vet aldrig vad det är för lirare som har haft det innan

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

1 161 Inlägg
7 juli 2007
ja skulle ju köpa gas.. sen så ä väl bolt´s mindre högtalare hyfsade o relativt billiga..
ja ä iaf nöjd me min bolt diskanter så smile

6 851 Inlägg
7 juli 2007
Saab900Racing skrev:
TT-Avant skrev:

Nää det gör man inte. Men å andra sidan så ska man ju isf. inte köpa bil via blocket heller ;P
Kan säga det att det finns MÅNGA seriösa säljare på blocket oxå. Kommer själv att få ett "nytt" steg till mej om några dagar,hittat på blocket. Säljaren är en duktig ljudbyggare som tävlar med det just nu, (senast i Östhammar).

2lateuloose
543 Inlägg
7 juli 2007
Saab900Racing skrev:

& det spelar väl ingen roll om killen du köper dom från är skum, kriminell eller har ett ben?
jag har köpt massor av beggade saker eftersom det finns så mycke guldkorn ute & till bra priser! visst man får ju kolla på sakerna eller helst lyssna på dom innan! precis som du provkör en bil!

Jag har iaf. aldrig råkat ut för nån nitlott! eller så spar du ett tag & satsar på ett riktigt sjysst framsystem!....

du kommer aldrig ångra dej

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

1 634 Inlägg
8 juli 2007
www.lazzat.se, EMMA Köp å sälj, ursäkta att jag länkar till annat forum, men köper du här är det minimal risk att du får skit för pengarna.

mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00

Fire And Silk
2 254 Inlägg
8 juli 2007
kolla på www.fynda.se där har du biliga stereo prylar men jag vet inte om de är bra med deras hemmabio prylar verkar sjyssta iallafall smile

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
8 juli 2007
håller med MilleN... GAS har bra grejer för dom priserna... skulle satsa på det om jag vore du

//Silverpilen\\

Sök