Riktigt grymma bilar Vill se fler bilder, glömde kameran hemma, men en kompis som var med fotade en del. Kan slänga upp några senare. Vilken tid åkte ni från biltema parkeringen?
snygga kort!! skulle vilja se korten som han uppe på berget tog över alla bilarna på parkeringen.. vore kul att se. Och bara så ni vet så är det inte min bil som läckt (ser så ut på det sista kortet) utan Fredrik med s70n
tog bara 4 bilder varav en ä ifrån mötesplatsen för kristinehamns karavanen hade ju inte mer än telefonen att ta kort me heller så delvis därför det inte blev fler bilder.. vart nått vajsing när jag laddade upp så den sista bilden fick för sej att vara stor o dom andra små
vad ska man ha för bil om man ska få vara med på bild? hmm.. aja.. de va ganska roligt iaf, men ja förstod ingenting typ.. Rally är nog mer min grej.. där kommer iaf alla bilar på rad med 1 minuts mellanrum oftast
Btw.. Vart tog Idén om lapparna vägen i rutan.. verkade bara va ja som hade sån
Jag filmade lite.. kan klippa ihop en snutt.. tipsa gärna om musik.. för det vill ni väl ha i den! Filma dock inga race.. vart dom nu var