2525
Sök

Remote i Audi A4 -00

5 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
Jag har ett litet problem.. Jag kan inte hitta remoten från tändningsåset som ska styra stereon sad I Iso:n med konstantström finns det + och - och en till men den  verkar inte fungera som en remote..  verkar alltid vara spänning på den.. dessutom finns det ingen sladd alls där remoten ska sitta i Iso:n.. Någon som har märkt detta eller är det bara jag som har missat den?

Satt en CD-växlare bak innan så nån kan ju ha kopplat om men det verkar inte så!

Tacksam för hjälp efterom jag inte vill att steget alltid ska vara igång..

Mvh Multicopy

31 Inlägg
11 juli 2007
Tjena!

Kör oxå en -00 men har inte haft några problem med det. Kunde följa färgerna, funkar perfekt!

Mvh
Jonas

Audiraggare

5 Inlägg
15 juli 2007
Trådstartare
ja jag trodde nästan det.. Vad hade du för färg på remoten då? hur många sladdar satt i bilens ström-Iso?

56 Inlägg
16 juli 2007
Antar starkt att du inte har nån remote direkt på stereon.
Du kan ju i princip koppla din remote var du vill, jag har min tex på lampan i bakluckan, men den är dock igång hela tiden också, men så smart som jag är så köpte jag mig en switcher som jag kopplade emellan lampströmmen till bakluckan och slutsteget. (Lampan fungerar ju såklart inte längre dock nu när jag la på slutsteget där istället.)
Senast redigerat av Marmak (16 juli 2007)

666 Inlägg
16 juli 2007
remot/powerantenna som sladden brukar heta, den brukar vara blå/vit.. men det finns i ISO härvan... jag hittade min där iaf

//Silver

Sök