gjorde en ps på den är inte jättebra på de men gjorde den ren från handtag och så flyttade jag blinkersen på sidan till fronten (det finns färdigalister med blinkers har jag för mig) samt tonade rutor, en emblemlös svart grill på de hade gjort susen med
Tack så mkt för alla kommentarer , Har som sagt vad fått en del tankar , Men som sagt detta kommer inte att bli ett extremebygge då man fortfarande lever på studiebidrag , Men kommer förmodligen att bli en böserblic ist för vanliga ögonlock . Hittade nämligen det på samma ställe som ögonlocken Men fortsätt gärna komma med ideér ,
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
Har nu suttit å letat bilder på prylarna som är tänkta ska hinnas monteras innan nästa sommar, HAr iaf tänkt att ja ska ha en hyffsad bil att åka i till BUG RUN som är planerna inför nästa sommar . Blir kanske ingen utställning men de kan ju va kul att komma i något som syns lite iaf Här kommer iaf lite smakprov
Strålkastaren:
Baklyktorna:
Frontblinkers:
Sidoblinkers:
Grillen:
GrillSpoilern:
Bakrutespoiler:
Speglarna:
Sportljuddämparen:
Eller ett ändrör(Ekonomiska valet;P):
Ratten:
Växelspak1:
Växelspak2:
Pedalerna:
Fönstervevar:
Plus stora vr6/GTI läppen , och förhoppningsvis lite updaterat ljud Kommentera allt nu . Förbättringar ( Ge gärna lite andra alternativ ) : P
Ja vad du än gör, köp inte en RS-front. Tråkigare front finns inte till Golf...IMO förstås men det är mycket snyggare med orginal!
ne nån RS front blr det inte . Man vill ju inte vara som alla andra : P MEn som sagt var den stor VR6/GTI läppen är det enda i kjolpakets väg som åker på : D
jag har en vento -96a 2.0 kolla gärna in den. har bara gjort om avgasröret och har även lagt in en video på det. lyssna där så hör du hur det låter betygsätt gärna
Jag undrar hur du syratvättade motorn? Du körde vanlig motortvätt på de? Har du några tips? min motor ser exakt likadan ut som innan du tvättade din motor
Jag undrar hur du syratvättade motorn? Du körde vanlig motortvätt på de? Har du några tips? min motor ser exakt likadan ut som innan du tvättade din motor
Vågar inte riktigt svara på vad det är riktigt . Men ja tror att det är riktigt stark fälgtvätt , Det var något som brosan hade med hem från Jobbet . Det finns tydligen bara på firma . Men ja vet att det finns andra alternativ till motortvätten : D Kolla med typ Mekonomen eller micro eller något sånt . Dom vet säkert va som funkar
Behöver nu lite respons angående grill och grillspoiler, Har två alternativ utav varje. Vill gärna att ni talar om vilken grill ni skulle vilja se ihop med vilken grillspoiler
Grill 1
Grill 2
Grillspoiler 1
Grillspoiler 2
Är nog själv iaf mest inne på grill 1 fast ja vet inte ritkigt ihop med vilken spoiler . Ska sätta mig lite med PS nu å testa : D Kanske kommer lite PS bilder ikv eller imorrgon = )