Idag så var jag iväg och handlade en liten service ifrom av tändstift (ngk bcpr7es) samt oljefilter. Såg då att micro skulle sluta sälja OMP och hade 50% rabatt på allt. Hittade då en perfekt ratt utan synlig metall i centrum snacka om att man har tur ibland. Får dessutom passa p åatt rekomendera en sväng förbi micro i barkaby, riktigt trevlig personal, vet hur man bemöter sina kunder
Slänger upp en halvtaskig bild på ratten och testet av den. Bättre bild kommer sen när kameran kommit in igen.
Ett underbart projekt! kommer att använda detta mycket i mitt eget bygge så småning om... du har i stort sätt gjort baslådor ur min fantasi och blå lysdoid på fräst plexi va oerhört coolt! ska låna den idén . tänkte dock lägga mina två slutsteg i reservhjulsbalja för att kunna använda skuffen lite iaf.
har du några tips eller kommentarer blir jag tacksam
grattis till dina priser! att bygga något som blir bra de e en sak, men att få pris för de man har byggt där är oerhört bra!
Inte ner än detta som är synligt. Har salgit av på tempot en aning nu när det finns att göra på huset, jobbet och vilken dag som helst har vi tillök i familjen.
Har mest småpillrat på motorn och har beställt ny lmm från z32, samt chip för att mtacha den och de nya spridarna.
Har en liten lista för småsaker som ska fixas med ljudbygget men inget som direkt syns.
Det enda som kommer synas är väl ett par nya dörrsidor jag bygger men de blir utan högtalare......
Tja, skoj med nån som bygger ljud i en lite ovanligare bil, riktigt snyggt bygge rakt igenom, spec bräddan är riktigt snyggt gjord. Klart ett av dom finaste ljud byggena ja sett, hoppas man får chansen att lyssna på den!
M.Persson, tack, klart du ska förska kommaiväg på något av billjudseventen och lyssna lite.
Båge, Tack. Man måste få låta kreativiteten ta över lite biland
Update:Hade en stund över så jag kunde inte låta bli att kapa och provmontera s14 kjolarna jag köpte häromdagen. Ska fila lite till på dom innan de ska lackas.
Köpte samtidigt en s14 vinge som ska moddas lite för att passa på bakluckan. Men det är betydligt mer jobb än sidokjolarna då bakluckan på s14 är välvd till skillnad från s13 som är plan.
Fyfan vilket ljudbygge Jävligt snyggt. inte för mycket och inte för lite. håll det så också Bra jobbat med instrumentbrädan. Det ända jag inte tyckte om var lysena men jag tycker inte är så snyggt när man fäller upp lysena hehe. Skulle gärna vilja se bilen i irl. Stor tumme upp
Tack alla. Bilen kommer att kunna ses och lyssas i den 26/7 i Östhammar där EMMA håller tävling i billjud, även endel andra utställningsbilar m.m m.m kommer dit.
Update: Fick hem lite saker i torsdags: Slang och klämmor för att koppla in z32 lmm, kanonsnabb leveras av do88.se samt en kopparpacknig mellan turbo och dp, är visserligen labyrinttäning men håller ändå inte tätt, så hoppas detta ska hjälpa.
Chip steg 3, anpassad för 444cc spridare, z32 lmm, samt större turbo.