3039
Sök

BRL - Lightz Mini-neon

242 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
Hur många rör har ni lyckats koppla in på en dosa utan att tappa "effekt" på ljusen?... osv...

135 Inlägg
16 juli 2007
3 rör är max.. det lyser lite svagare men inte så farligt.. testade med 4 men det går ej..då lyser dom knappt alls

242 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
okej tackar tackar smile

603 Inlägg
17 juli 2007
GiGanT skrev:
Hur många rör har ni lyckats koppla in på en dosa utan att tappa "effekt" på ljusen?... osv...

Vad för "dosa" är det ni pratar om? Jag funderar också på att koppla in neon i bilen och trodde jag hade koll på läget men nu rördes det till i huvudet.

In hoc signo vinces

242 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
Man får med en "Dosa" när man köper BRL´s Mini neon.. där man kan justera "Beat Känslighet" eller ha dem i full fräs... den transformerar även upp volten till ca 5000V

603 Inlägg
17 juli 2007
Jaha den menar ni!? jaja jag får köpa och se hur det blir.
Om man vill ha fler då!? Får man helt enkelt köra med två utav dosorna man får då eller?

In hoc signo vinces

Bobo
19 juli 2007
Hur lyckades ni koppla in flera rör på samma dosa? jag provade men jag fick det inte att fungera, jag kör två dosor, men röret är riktigt känsliga jag har redan lyckats paja ett själv och någon passagerare bak har pajat ett.

414 Inlägg
19 juli 2007
Ska själv också köpa det! Är det svårt att koppla in? Hur fungerar den där dosan? Är verkligen totalt värdelös på elektronik och sånt roll

hej

Sök