Du kan ju om du vill ta en bandare som du monterar i grillen, sen spelar du in pysccchh ljud men det värsta är ju att när du kör förbi fjortisar så kanske den har dumpat innan och då missar fjortisarna det. kanske massa pysccch hela tiden så hör dom dig. men ta band i bra kvalite så det inte blir sprakigt!
Någon som vet om man kan få tag på någon insats, eller någon högtalare av något slag som gör så det låter som om man har dump utan turbo???
Snälla för guds skull spara dom pengarna till du har råd med en turbo bil på riktigt!! Menlösare saker får man ju leta efter..tror inte någon kommer tappa trosorna för en elektrisk maskin som lått psssshhhh..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Nåt löjligare att sätta i sin bil finns förmodligen inte.
Mvh Erick
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Nåt löjligare att sätta i sin bil finns förmodligen inte.
Mvh Erick
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Håller med dej Erick HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Människan frågar ju efter er hjälp, allt som har med bilar att göra är en smaksak. Vill han ha en elektrisk pryl som till pysch så vill han, har ni inget konstruktivt eller hjälpsamt att komma med kan ni lägga ner.
Jag själv tycker det är oerhört med stora bokhyllor som vingar, ser enormt fånigt ut. Men det är min smak, är det någon som frågar efter såna och jag kan hjälpa till driver jag inte med honom/henne för det. Tycker också det är löjligt med "Volvo 240 Racing"-liknande streamers, men det är återigen min smak.
Så har ni inget annat att komma med än att klanka ner och tycka det är löjligt osv kan ni ju lika gärna låta bli för det är ingen som blir lyckligare för det.
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Men va fan vilket gnäll det var här. Han frågar om en sak o blir dissad? Schysst gjort typ... Alla kan ju inte tycka/ gilla samma saker . Hur fan hade inte bil världen sett ut då!