Fan va nice! Ser ut att bli riktigt bra! Hur mycke power har du tänkt dig(mer eller mindre)?? Kul att se ett sånt här projekt när man själv precis har börjat beställa delar till liknande. Ha de gött!
man tackar så mycket! hoppas väl på att minst få 500hk på bakhjulen ,det är väl målet iallfall:D såg att du byggde kompressor! hur går det för din del?
har tyvärr inte fått tummen ur arslet och gjort något den gångna veckan..men nu ska den dras ut ur arslet ..så det händer något!! har varit o hämtat alla botten delar från balansering iallfall,så nu ska botten iallafall monteras ihop
har väl hänt lite sen jag skrev sist! bakaxeln har lossnat för att lämna plats för m3 bakaxel istället värre och elakare kammar är beställda,nyt garage som man delar med andra fart dårar:)
Det hoppas jag, för jag vill se mer av bilen Hoppas det flyter på bättre nu när du fått nytt garage som kanske är lite säkrare osv. Mvh!
jag får väl se hur det blir men ut ska den enligt mina planer... nya bakaxeln hämtar jag i slutet i månaden iallfall:D kammar e ju beställda...sen ska ett helt nytt bränslesystem oxå inköpas:D
lutar åt den färgen men vi får se hur det blir..var tvungen o dra om hela kabelstammen som går till bagageutrymmet o hatthyllan igår för att kunna fästa stöttorna:D kommer bilder imorn.
oj det var ett bra tag sen jag skrev något här. men lite har gjort sen sist, motorn är under uppbygnad!, underredet har blivit nerslipat och fått sig en dusch med färg och underedsmassa, värre kammar,crmo retainers och värre ventilfjädrar är beställda..till helgen sak det oxå börjas och dra nya bränsle ledningar! buren har leggat på is:( ny bakaxel har inhandlats oxå..ska beställa soppa pumpar oxå nu i veckan samt börja o bygga fuelcell i aluminium:) här kommer lite bilder:)