Är lådorna lika stora så du slipper krångla med annan kardan osv.? Börjar bli lite mycke frågor från min sida... Men frågar man inte så får man inget veta
m3 lådan passar in.får tyvärr byta kardan,men går att köra med 328:ans kardan oxå då det e samma som m3:ans 3.0 har ju bytt bakvagn oxå till m3:ans 3.0:a.. det gör inget! fråga på bara..svarar på dom frågarna jag kan svara på:D
har inte hänt så mycket på den senaste tiden pga av pengabrist,för mycket av pengarna har gått till thailands resan nu i februari:) men man ligger i och jobbar som fan nu för att få pengar!Men idag ska jag börja och porta toppen!
ja ha då har man avklarat resan till thailand.mycket har hänt sen sist jag skrev,grenröret blir klart till helgen förhoppningsvis. har även ordnat en ny turbo;) m.m
damn, man blir riktigt taggad av detta bygge. Är själv sugen på att införskaffa en bmw 325 och pilla en massa på . Men det blir senare historia. Ska bli färdig med pegusketterna först
damn, man blir riktigt taggad av detta bygge. Är själv sugen på att införskaffa en bmw 325 och pilla en massa på . Men det blir senare historia. Ska bli färdig med pegusketterna först
man tackar så mycket FreakY! det tycker jag du gör rätt i, ditt bygge ser riktigt intressant ut!
har väl inte hänt så mycket på sistone nu ligger det i lä en stund då vintern kommer snart igen:( men till den 17:e maj 2009 ska den stå klart så nu hinner jag ändra på mycket som jag hade tänkt o ändra senare:) toppen har hittat hem iallfall
fan vad dålig jag e på att uppdatera här då;) har hänt en hel del sen sist som vanligt.. intercooler och kylare är monterade,soppaslangarna är dragna under bilen! värre ventilfjädrar,accufab spjäll,fuelrail,spridare,kollektor och fullbur är beställt,förmodligen så kommer det i slutet av denna månad ska även köpa ordentliga coilovers till bakvagnen om ekonomin tillåter vid löningen;)