2326
Sök

Lackade utan mask , resultatet...

911 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
jaduu,  jag lackade delar utan att ha mask på mig,   och efter ett tag började jag blöda näsblod , och då snöt jag mig och insåg att jag att det kom blå färg från andra näborren !

och så började jag snyta och dra innåt som man gör en lobba och loska , och jaa d kom blå färg som jag hade sprayat med,  har fått upp mer färg från halsen också ,

har nog fått ur så mkt som det går !

sååå,  jag undrar,  hur farligt är detta egentligen ?? yikes

//ZoRTeP

pic up the phone, wazzzaaa

2 123 Inlägg
20 juli 2007
Jag vet inte vad man ska säga.
Vad fan tänkte du med ? Du visste ju att man alltid ska ha mask ?
Självklart är det farligt, varför ska man annars ha mask ?
Läs på burken, inte osanolikt att du ska kontakta läkare och höra vad dom säger.

410 Inlägg
20 juli 2007
haha jävlar haru stått i grov dimma lr xD ? haha jag brukar lacka utan mask på vissa grejjer å har inte haft nå probs med det ?

Copyright @ Rybbs Production

911 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
hanomag skrev:
haha jävlar haru stått i grov dimma lr xD ? haha jag brukar lacka utan mask på vissa grejjer å har inte haft nå probs med det ?

haha tydligen sad

911 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
Jag vet inte vad man ska säga.
Vad fan tänkte du med ? Du visste ju att man alltid ska ha mask ?
Självklart är det farligt, varför ska man annars ha mask ?
Läs på burken, inte osanolikt att du ska kontakta läkare och höra vad dom säger.

jag hade maskar , men min morsa har antingen gömt dom som innihelvete eller kastat dom :S

dom är i grekland just nu så jaaa , är svårt att få tag i dem sad

3 Inlägg
20 juli 2007
Hehehe gjorde samma sak,när jag grundade min inuti,vart en billig fylla,men inge blod=P
Om det gjorde skada,antagligen men själv märker jag inget iaf=P

410 Inlägg
20 juli 2007
men gå te sjukhuset imorrn å hör efter med dom!

Copyright @ Rybbs Production

208 Inlägg
20 juli 2007
hehe. ja du... ingen färg är nyttigt att få i sig. tycker nästan i detta fall det kan vara värt att ta kontakt med en läkare om du började blöda och allt. vore ju smartast. kanske du inser själv?

Wrum!

911 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
man kanske ska ta en sväng till södersjukhuset ^^  fast dom kanske inte tar emot sådanna fall ?

Svindåre
1 433 Inlägg
20 juli 2007
zortep skrev:
man kanske ska ta en sväng till södersjukhuset ^^  fast dom kanske inte tar emot sådanna fall ?

det är väl ett sjukhus?

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

bullsmugglare
190 Inlägg
20 juli 2007
annars ringer du till giftinformationen, ringde dit när jag av misstag fick i mej ett par dl med bensin.

telenummret är 08-331231 - dom har öppet mellan  kl 9-17 vardagar, finns lite info på deras hemsida oxå,

http://www.giftinformationscentralen.se/

har du tur kanske du kan hitta nå nummer så du får tag i dom nu i helgen! lycka till iafa=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

730 Inlägg
20 juli 2007
Dra till sjukhuset, lika bra o få det kollat.
Kan ju bli så du kan få en infektion i halsen o sånt kan ju leda till större problem.

Så mitt tips är Sjukhuset

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
20 juli 2007
herr lilltroll skrev:
annars ringer du till giftinformationen, ringde dit när jag av misstag fick i mej ett par dl med bensin.

telenummret är 08-331231 - dom har öppet mellan  kl 9-17 vardagar, finns lite info på deras hemsida oxå,

har du tur kanske du kan hitta nå nummer så du får tag i dom nu i helgen! lycka till iafa=)

Råkat få i sig några dl bensin, låter som det var lite slangning på gång:P, har jag rätt?

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

bullsmugglare
190 Inlägg
20 juli 2007
Trozzo skrev:
herr lilltroll skrev:

Råkat få i sig några dl bensin, låter som det var lite slangning på gång:P, har jag rätt?

smile stämmer bra det, såg fel o kollade på en luftbubbla istället för bensinen... helvete vad dålig jag blev!
sen rapade jag bensin i fan en vecka=)

(och jag slangade från min moppe till en annan moppe) smile

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Drifttekniker
224 Inlägg
20 juli 2007
Gå inte till en läkare iaf om du inte känner av några mer problem utav det, svaret du kommer få där är antagligen att vänta och se... brukar låta så och sen är man lite fattigare också.
Att du hade färg i näsan är inget konstigt då du andats in dammet från sprayfärgen.

hater
656 Inlägg
20 juli 2007
Men blev det bra resultat på grejjerna du lacka då? smile

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

911 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
NmRi skrev:
Gå inte till en läkare iaf om du inte känner av några mer problem utav det, svaret du kommer få där är antagligen att vänta och se... brukar låta så och sen är man lite fattigare också.
Att du hade färg i näsan är inget konstigt då du andats in dammet från sprayfärgen.

jaa, det var precis dom sa till mig när jag drog dit nyligen ! skulle det förvärras " att jag får svåra andningsproblem skulle jag ringa ambulansen

men nu e jag hemma iaf ! mår bättre än innan smile

911 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
Masaru skrev:
Men blev det bra resultat på grejjerna du lacka då? smile

jaa förutom på den stora delen av inredningen sad färgen tog slut så den spottade på 2 ställen,   vette fan om jag orkar fixa om d , vore härligt om jag bara fick grejerna på plats i bilen istället smile

hater
656 Inlägg
21 juli 2007
Aj aj aj, vad är det för lack du använde? Eller bättre upp, du kanske har lagt upp bilder nånstans?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

Kettunen
21 juli 2007
Det är inte bra!!! I princip samma sak som att svetsa utan mask!! Man blir blind till slut. Använd mask härdanefter!!

Sök