Jag flickvännen och några kompisar skulle fara och bada på Arcusbadet i Luleå vid 4-tiden. Vad ser vi där då? Jo, en uppochner-vält bil med lampor + diverse saker borttagna Hur kan man göra ngt sådant? Verkar ju dessutom vara en familj som äger den med tanke på packningen. Inte ett kul slut på den campingen för dem inte
risken finns ju att den har stått i flera veckor utan att någon har brutt sig om bilen = nån kom på att den är dumpad och att det vore kul att spöa bilen lite.
såg samma sak hända på PDOL(piteå dansar och ler)
men försvarar ingen är ruggigt dumt gjort även om den är dumpad!
risken finns ju att den har stått i flera veckor utan att någon har brutt sig om bilen = nån kom på att den är dumpad och att det vore kul att spöa bilen lite.
Ja kanske, men lite konstigt att lämna packningen i bilen då isf tycker jag Men det kan ju förklara varför regplåten och lysena är bortplockade.
Min gissning: En dumpad pundarbil. Ev. stulen bil (kan vara hittelön på det). Det där lär ju inte ha hänt på 5min och vore det en barnfamilj hade de nog tagit hand om sina grejer vid det här laget. Sånt där tycket jag man ser varje dag i Stockholmstrakten En bil behöver inte stå många dagar förrän den ser ut så där... Efter några veckor har någon eldat upp den också! Så länge det är billigare att plocka delar från en dumpad bil (förutsätter ju att man inte åker fast) än att köpa lär folk tyvärr göra så här...