Oj det lät som du beskrev mig
Är precis som du. Tar åt mig på tok för lätt och vill hälst vara kompis med allt och alla och hatar när det blir trassel.
Granen du beskriver låter komiskt nog precis som min granne.
Har bott här i snart två år och har precis (nästan) samma problem.
Skillnaden hos mig är den att det är en TURK som spelar nå jävla krims krams högt uta satan. Han börjar spela detta krims krams kl 5-6 på MORGONEN!
Alltid lika trevligt att vakna till turk musik varje morgonen.
(vi har oxå betong väggar) Så Något han kommit på nu är att borra genom betong väggen. MEN för att kunna det måste han ha en slagborrmaskin och det har han inte (har jag hört)
så Han står alltså och matar med sin mini borr fluga mot en betongvägg. dvs min sovrumsvägg. GISSA om det låter?! Hela min lägenhet vibrerar jhu!
Fick veta att dom som bode här före mig flyttade just pga han. Dom har varit på dom som äger hyreshuset men han går tydligen inte att bli av med.
Jag har varit dit och skrikit åt dom och klagat. Har ringt väktare så dom har varit där och gett han böter.
Sen har hyresvärden varit dit.
Dom säger såhär till: nästa gång åker han ut!
Meeeeeeeen det blir ingen nästa gång.
Utan man ringer till dom, dom far dit. säger åt honom och sen är det lungt. dagen efter är det samma visa igen.
Har snart bott här i två år. men nu flyttar jag snar. Orkar fan inte med detta längre! Hoppas dom varnar dom nya grannarna denna gång för jag vart fan inte varnad!
Ville bara berätta att du inte är ensam om detta problemet, tyvär. och bara för att man är ung & tjej, så tar hyresvärden en inte på allvar. tragiskt Ja...