Va nere hos billackeraren idag och hörde med honom vad han skulle ha för att lacka mina M3speglar. Han svarar att han ska ha 1100:- för det, sen frågade jag honom vad han skulle ha för att lacka min frontspoiler: 3000:- svarade han då.
jag tycker dock att de tär lite dyrt, så jag undrar om det finns någon i närheten som kan lacka speglarna. Skiter i om det blir gjort i en lackbox eller med en vanlig sprayburk på trappan. Bara det inte blir massa rinningar och skit så är jag nöjd
Om jag gör det, kommer det bara att se förjävligt ut, har redan provat en gång
kan kanske fixa en som lackar de åt dej.. va han tar för de vet ja inte me de ä inte mkt skulle ja tro.. han tar 4000 för en hel bil så:P
vem är det som lackar då? skulle jag överväga att lämna bilen så han fick göra en hellack på den så skulle det vara perfekt gjort, och inte massa rinningar och skit, minsta lilla jag inte är nöjd med så får han göra om det, gratis
Nu är ju saken den, att man får vad man betalar för. Billigaste behöver inte alltid vara sämst, och dyraste behöver inte alltid vara bäst. Men oftast är saken så, att desto mer det kostar, desto bättre blir det gjort.