3855
Sök

Inbrott i bilen -.-

196 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
Hade inbrott i bilen i går natt.. Allt dom tog var ett fiske spö utan rulle, Rullen låg i fiske lådan precis bredvid och den var inte flyttad en m.m.. Spöet låg på hathyllan bak med tonade rutor så man inte ser in över huve taget. Man såg inte heller spöet framifrån om dom nu skulle lyckats ta sig in framför bilen..

Inget annat var borta.. Så man undrar vad det är för idioter som gör detta..

Det är en gammal Golf 2 GT 86:a.
Förra gången dom försökte bryta sig in var när jag inte hade någon sido ruta, förar dörren var låst och framrutan var bara ditlagd. Då försökte dom bryta sig in med skruv mejsel, bryta upp låset på passegerar sidan.
Och nu så gjorde dom lika dant på förar sidan, dock var alla rutor ditsatta nu och dörrarna låsta.

Fiske Spöet kostade väll ca 1000:- medans rullen som dom inte tog kostade 2500:- och resten av alla fiske saker har väll ett total värde på ca 3-4000...

Vilken korkad tjuv gör något sådan?!

One life, Live it!

1 297 Inlägg
28 juli 2007
Det är just en korkad tjuv som gjort det.. Jävla puckon de finns !

28 juli 2007
haha, vikka idioter till tjuvar det finns smile. vart i stockholm bor du?

620 Inlägg
28 juli 2007
påverkade kanske av ngt?

196 Inlägg
28 juli 2007
Trådstartare
MrTobias skrev:
Det är just en korkad tjuv som gjort det.. Jävla puckon de finns !

Det är lite milt sagt ;p

mickinho skrev:
haha, vikka idioter till tjuvar det finns smile. vart i stockholm bor du?

Jag bor i Vallentuna, strax norr om stockholm.

ReApEr__88 skrev:
påverkade kanske av ngt?

Jo det är sant, det kan dom ha blivit.. Dock inte jätte troligt eftersom att jag gick ut till bilen vild 06:30 typ och skulle åka iväg och fiska.. Men blev en tur till fiske butiken istället och köpa nytt spö när dom öppnade.

One life, Live it!

214 Inlägg
15 oktober 2008
hehe nån bröt sig in i min 740  inatt å rota igenom hela bilen men baxa bara antennen ´som stitter utanför bilenXD Har alla möjliga verktyg å grejer ibilen me allt va kvar:) å de jävliga va att jag såg honom från fönstret, men hann inte ner innan han var borta. tror han var ute efter min japsdämpare som jag testmonterade igår men ångre mig. kanske trode han att den låg i baget XD

Sök