Går nog att komma under 11 sekunder en solig dag när min växellåda är på sitt bästa humör! Oftast grinar den lite illa när man växlar för snabbt från 1:an till 2:an=)
Toyotan 0-100kmh, 7.8sec enligt fabriksuppgifter vet inte vad den tog med chipp & filter men säkert inte mkt skillnad bara en massa mer vrid. Toppfart 229kmh enligt fabriksuppgifter men den tar över 240kmh enligt mätaren.
Hahaha, toteboy hade ju helt klart skönast kommentar Tyvärr vet jag inte vad min gör på 0-100, ska försöka ta reda på det till sommar Men 0-179 går på 6.85 sekunder 0-402 meter på 10.67 som bäst =P Men om ett par år hoppas jag att det ska gå snabbare När jag får jobb, egna pengar, egen bil (Större bil ) och licens som gör att jag FÅR köra snabbare
Tack Göran (Sharky) Det är som han säger, ta det lungt på vägarna, skit samma om ni inte bryr er om ert liv, men han/hon som ni krockar med kanske gör det. Det finns banor (Alldeles för få, och åt helvete för lite tävlingar) men det finns. Använd dom
Hmm.. Kommer väl hit lite sent blir ju långt ifrån snabbast iaf. 0-100 på S2an har jag klockat på 5.5 sek utan att anstränga mig för mycket (org. 6.1) kört som snabbast 265 km/h fanns en del att hämta kvar!!, 0-100 5.92 på S60Ren (är dålig på att göra starter med den så 5.7 är säkert inga problem. Komma upp i strypta 250 är inga problem men inte lika pigg som S2an! Dock har jag inte provat bmwn än, hamann uppgifter 0-100 4.2 för 360 hk men vi har större effektuttaget V/MAX ligger mellan 282-287 på modellen, men det ska jag klocka med gtechen innan jag uttalar mig