3664
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

4 767 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
mr_redbull ringde mej på sms-mobilen precis när han fick sitt sms inatt, när telefonen låg och skickade alla sms, tror att de efter han i adressboken blev utan sms då hmm

Altså: smile Ni får inte ringa till sms-mobilen!!! Vill nån mej något får ni ringa på mitt vanliga nr! smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

143 Inlägg
15 augusti 2007
Jag fick inget sms heller. Men jag kan gissa att det blir träff ikväll ändå smile

103 Inlägg
15 augusti 2007
Erick skrev:
Lusen skrev:
Erick skrev:
Nu har det gått ut SMS till 54 personer på SMS-listan om träffen imorgon (egentligen idag, över midnatt) smile

Mvh
Erick

Jag har inte fått något SMS??? hmm

Så det blir träff idag?... Bäst att skynda sig och göra sig i ordning då...

Vafasen då, har varken du eller Lofet fått nåt? hmm Får kolla upp det.

Mvh
Erick

Jag har inte heller fått ngt sms å pga regnet som vart under dagen så har ja itne trott att det blir nåt! yikes Ja ska försöka komma iväg nu, i min Hyrbil wink haha... Kanske syns snart. Men kolla upp det där me smsen e du gullig wink

Better stay on the road, the road to heaven

Evolution Garage
478 Inlägg
15 augusti 2007
*visslar oskyldigt, petar lite i sanden med tårna jag har inte gjort ngt!*

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Tyskstuk.se
630 Inlägg
15 augusti 2007
Tack för dagens träff! Det var riktigt kul att se att så många kom trotts att vädret inte var så stabilt!
Men vi hoppas på bättre väder, och ännu fler bilar nästa vecka!!

Örebroare i exil
970 Inlägg
15 augusti 2007
Träligt att man missade träffen den här gången, nu när man har bytt bil o allt. Får försöka ta mig ner till nästa vecka eller så smile

Hej FRA!

4 767 Inlägg
15 augusti 2007
Trådstartare
Får tacka alla för en grymt rolig kväll, både på järnbrott och nere vid läppstiftet efteråt! big_smile

Bilder kommer såsmåningom smile

Mvh
Erick

1 779 Inlägg
15 augusti 2007
va de myck bilar idag eller?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

1 256 Inlägg
15 augusti 2007
Tack för en trevlig kväll!

Jag tror vi var närmare 100 bilar idag, även om vädret var dåligt.

Bilder kommer från mig såfort jag får tid smile

103 Inlägg
15 augusti 2007
Riktigt sjyst träff idag ju, skönt me lite välljudande musik me från Kicker bussen... å sen från lilla bommen scenen nere vid  läppstiftet wink

Alltid lika trevligt, Även om man kör Lånebil från jobbet då Mussen e på lack wink

Better stay on the road, the road to heaven

2 164 Inlägg
15 augusti 2007
ingen som fotograferade en vinröd 740 med vita blinkersfram? wink haha big_smile det va hel lyckat ikväll!! nästa onsdag måste det bli bättre väder så man kan ta saaben!! smile och då har vi troligen nya däck på oxå.. smile

"Life´s too short to drive a boring car"

smen
15 augusti 2007
riktigt roliga att folk skrev upp sig på sms-listan blev 26 nya nr idag smile
blir bara bättre och bättre detta smile

2 164 Inlägg
16 augusti 2007
den där sms listan, jag glömde av att skriva på den.. skulle jag kunna skicka ett pm till dig med mitt nummer, eller hur gör jag?

"Life´s too short to drive a boring car"

Tyskstuk.se
630 Inlägg
16 augusti 2007
dadde skrev:
den där sms listan, jag glömde av att skriva på den.. skulle jag kunna skicka ett pm till dig med mitt nummer, eller hur gör jag?

Japp, skicka ett PM till Erick med ditt namn och ditt mobilnr så lägger han till dig!

646 Inlägg
16 augusti 2007
Nån som hade bilder som dom vill ladda upp?

1 779 Inlägg
16 augusti 2007
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=53358

förlåt för den länken men tänkte skrapa ihop lite folk till karavan ner till vallåkra.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

4 767 Inlägg
16 augusti 2007
Trådstartare
Vi var flera som fotade, bland annat jag och Jonni, vet inte om Zairon hade kamera med sej igår eller inte. smile

Iallafall så är det alltid tidskrävane jobb med att sudda regnr och redigera iordning bilderna därför är det lite fördröjning mellan träffarna och när bilderna kommer upp smile

Mycket roligt var det också som sagt tidigare i tråden, att intresset för sms-listan var så stort! 83 personer är med på den nu! big_smile

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (16 augusti 2007)

56 Inlägg
16 augusti 2007
Jag hade minsan trevligt igår och det låter som ni andra med hade det. Lite regn har ju ingen dött av smile

Zoom Zoom

Saaboholic
3 129 Inlägg
16 augusti 2007
hoppas man får ihop bilen så man kan komma på träffarna någon gång och inte jobbar eftermiddag.. vill ju kolla på din senaste skapelse live erick wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

3 627 Inlägg
16 augusti 2007
dadde skrev:
ingen som fotograferade en vinröd 740 med vita blinkersfram? wink haha big_smile det va hel lyckat ikväll!! nästa onsdag måste det bli bättre väder så man kan ta saaben!! smile och då har vi troligen nya däck på oxå.. smile

Vinröd 740? Fanns det en sådan där roll .. Enda jag såg va min big_smile Och den blev det ju lite kort på ^^

Och du Jimmy, kommer du nu känna igen mig till nästa gång? tongue

Tycker förövrigt att det vart en förjävla kul träff big_smile Tack allesammans wink Trots att jag körde vilse tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Sök