Joooo då har man kommit hem från träffen bra träff men inte så mycket bilar och inget bra väder åkte mee en bil till avenyn men de va inte så många när vi kom dit så vi åkte
Var det du som körde 850n?
Mvh Erick
haha nej de va inte jag som körde men de va min kompis vad då ?
varför inte bara skicka ut ett sms med att vi samlas varje onsdag 19.00 på siba / järnbrott. Tycker inte man ska behöva skicka ett sms i veckan för att folk ska veta när och var.
Bättre att skicka sms om det är att man förflyttar sig till en annan plats.
Det var väldigt många som jag hört som tvekade att komma pga uteblivet sms. Får dom inget sms så tror dom att det inte är någon träff. Människor är tröga djur.
Ja uppenbarligen är det många som stannar hemma om dom inte får sms med raka besked. Vi gjorde en lyckad insamling igår iallafall, så nu ska vi fylla på sms-lista-mobilen samt köpa konor för lite konkörning i vinter
Jag tog några foton i snålblåsten igår, dom kommer upp senare idag
fattar inte problemet att folk wajnar för att man skriver att man inte fått nått sms.Grejen va den att ja visste att d va träff men inte va det ledde vidare till.den infon va d ja sökte
händer d ngt kul i hälgen eller.... tycker allt e stendött o det bara regnar hela tiden.. så nu ger jag fan i d här o säljer pulkan o köper en annan bil..
hade varit ball om man drog ihop ett gäng å typ spelar laserdome eller något nån helg. eller gokart å sånt så lär man känna varandra massa mycke med ju
hade varit ball om man drog ihop ett gäng å typ spelar laserdome eller något nån helg. eller gokart å sånt så lär man känna varandra massa mycke med ju
Gocart har jag funderat på, tänkte vi kunde köra en tävling men först måste vi göra en intresseförfrågan
Gocart har jag funderat på, tänkte vi kunde köra en tävling men först måste vi göra en intresseförfrågan
Ute i torslanda har dom ju en del alternativ!
Kan ju börja med att höra direkt
Någon som är intresserad?
jovars...Är ingen fantom på carten men vafan.... kul att ses..!!
I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.' Min sida på www.fotosidan.se