2717
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
27 september 2007
Cascade skrev:
Nej jag fick aldrig böter (som tur är) man han var bra sugen när han stod och peka med lagens långa arm big_smile Stod ju parkerad och småpratade med en fotograf när en polisbil stannade intill och en polis hoppade ut...
Nu är det kört tänkte jag bara, men det brukar funka med att va trevlig och tillmötesgående. Och det gjorde det idag med, han tyckte dock att bilen var snygg och frågade förnedrande om den var pigg med 88hk..
-Nejfan, detta är ju en Gti med 140hk sa jag skrytsamt cool (Whow)
Det verkade dock inte imponera på honom ändå.. lol

Mvh Kristoffer

Fotografen här.. tongue
Lite impad av bilen var han ju ändå annars skulle han inte gå ut och prata.
Lite kul också att han gjorde tummen upp och blev fotad genom rutan på polisbilen av en annan fotograf. tongue

Så länge alla sköter sig så tycker jag personligen inte att det gör något att polisen är där.
De som gärna gasar på vårdslöst kanske skärper till sig och det sparar ju alltid någons bil i slutändan. smile
De har ju också rätt att vara bilintresserade, man är ju inte mer än människa.. hehe tongue

//Edge

Evolution Garage
171 Inlägg
27 september 2007
Ja det var en trevlig kväll, hoppas lotteriet går vägen nu bara smile

Cascade: Bra att du inte fick böter smile Men så länge han inte sett dig köra med den i trafik så kan han inte ge dig böter för skylt,ljus etc etc.
Så det är bara att se glad ut smile

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)

1 833 Inlägg
27 september 2007
Någon tid för Lotto-Dragning ?! big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Bil och MC guru
272 Inlägg
27 september 2007
Hejsan, Grabbar å tjejer!

Lottdragningen sker så fort lotterna är slut som det skrevs i tråden när vi annonserade ut lotteriet....vi sålde många igår, det kändes bra men alla 200st måste gå åt för att vi skall uppnå målet. Så vi har ca 60st lotter kvar dit...så som det ser ut nu så blir det en vända till med lotterna nästa vecka innan vi kan ha en dragning. Men det va kul att så många köpte lotter å hjälper oss att hålla liv i evenemanget. Hoppas ni står ut med att vänta en vecka till innan vi kan ha lottdragningen....

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se

56 Inlägg
27 september 2007
Hehe okej det ser jag framemot hehe

smen skrev:
Nizze_ skrev:
Självklart .. Den tiden vill jag boka smile Fanken att man först nu fickveta att du är bokningsbar.

smen skrev:

HAHAHAHAHA onsdag om 2 veckor då?? big_smile

du hat fotot om 2 veckor smile
"bokningarna" började nog idag wink

Zoom Zoom

4 767 Inlägg
27 september 2007
Trådstartare

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

1 256 Inlägg
27 september 2007
Karlzzon skrev:
Hejsan, Grabbar å tjejer!

Lottdragningen sker så fort lotterna är slut som det skrevs i tråden när vi annonserade ut lotteriet....vi sålde många igår, det kändes bra men alla 200st måste gå åt för att vi skall uppnå målet. Så vi har ca 60st lotter kvar dit...så som det ser ut nu så blir det en vända till med lotterna nästa vecka innan vi kan ha en dragning. Men det va kul att så många köpte lotter å hjälper oss att hålla liv i evenemanget. Hoppas ni står ut med att vänta en vecka till innan vi kan ha lottdragningen....

Jag sa till många att vi skulle köra utlottningen idag, men vi sålde inte tillräckligt många lotter igår, men precis som Karlzzon skriver så kör vi lottförsäljningen nästa vecka oxå, det gör det mer rättvist för alla om alla får chansen att deltaga, och kom ihåg! det finns möjlighet att köpa lotter under veckan, bara att PM:a mig (Jonni) eller Karlzzon..

Finns ca 60 lotter kvar, 20kr/st! "KOM OCH KÖP" big_smile

Mvh Jonni

313 Inlägg
27 september 2007
Roligt att polisen okcså var där å kolla på bilar, eller va gjorde dom egetnligen? För det såg ut som han ena var väldigt bilintresserad å ställde upp på kort å massvis =P

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

Bil och MC guru
272 Inlägg
27 september 2007
Polisen håller på med en tung utredning om gängkriminalitet och vi såg ju ut som ett gäng smile
Filmade alla bilar gjorde dom också.....varför kan man bara spekulera i......

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se

1 779 Inlägg
28 september 2007
Karlzzon skrev:
Polisen håller på med en tung utredning om gängkriminalitet och vi såg ju ut som ett gäng smile

hörde att de va nån so msa något om att dom filmar alla bilarna å lägger in dom i något register så om nån av bilarna e ute och buskör å folk ringer till dom å beskriver bilen så ska dom ltt kunna kolla upp vilken bil de e och så. men vet j inte om de stämmer men men.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

313 Inlägg
28 september 2007
akakaboto skrev:
Karlzzon skrev:

hörde att de va nån so msa något om att dom filmar alla bilarna å lägger in dom i något register så om nån av bilarna e ute och buskör å folk ringer till dom å beskriver bilen så ska dom ltt kunna kolla upp vilken bil de e och så. men vet j inte om de stämmer men men.

LOL me feta bokstäver. Dom försöker verkligen med allt. Snart säger dom la att man får cancer av att köra fort med.. typ.

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

56 Inlägg
29 september 2007
Tycker man ser massor med folk som tar bilder .. Men hittar dom inte på denna sidan .. Upp med bilderna ni tar nu smile

Zoom Zoom

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
29 september 2007
Mina bilder ligger under evenemang/projekt på min sida. wink
Bara att titta in, blev dock inte så många bilder nu i onsdags.

//Edge

4 554 Inlägg
1 oktober 2007
ungefär när är ni i p huset? hinner inte till järnbrott så tänkte möta upp i p huset.. vilket p hus kan va bra å veta med:P

Kockafan
224 Inlägg
1 oktober 2007
denna omsdagen ska jag vara med tänkte ja smile fick tillbaka bilen idag! tar med mej Ladyred också.. vart håller ni hus på onsdag? lr det kanske inte är något längre?

Kocken

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
1 oktober 2007
kommer ner på onsdag igen! tar med mig två polare med! men denna gången med en tvättad bil wink hoppas på bra väder bara smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

1 779 Inlägg
1 oktober 2007
linusgrabo skrev:
denna omsdagen ska jag vara med tänkte ja smile fick tillbaka bilen idag! tar med mej Ladyred också.. vart håller ni hus på onsdag? lr det kanske inte är något längre?

samma som alltid. ute vid järnbrott, i sisön klockan 19.00 typ sen bärde av till Swedish match garaget.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

4 767 Inlägg
2 oktober 2007
Trådstartare
Järnbrott är kl 19 som vanligt imorgon onsdag!

Sen brukar vi åka karavan in till p-huset swedish match runt 20:30-tiden.. Ingen fast tid utan det flexar lite smile

Om nån undrar var vi håller hus för tillfället så är det bara att slå en pling och kolla läget smile

Mvh
Erick

48 Inlägg
2 oktober 2007
Några lotter och köpa nu på onsdag eller alla sålda ? smile

har man inte åkt av har man inte laddat tillräckligt!!!

4 767 Inlägg
2 oktober 2007
Trådstartare
Har för mej Jonni sa det fanns runt 60 lotter kvar!

Mvh
Erick

Sök