3742
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 311 Inlägg
11 oktober 2007
Braaaaaa träff smile

Någon som har bild på träffens enda s90 som var där igår ? smile

56 Inlägg
11 oktober 2007
Massor med nya bilar jag inte sett innan på träffen .. det var roligt smile .

Zoom Zoom

23 Inlägg
11 oktober 2007
Nizze_ skrev:
Massor med nya bilar jag inte sett innan på träffen .. det var roligt smile .

japp jag å polaren var där för första gången. det va svin jobbigt å hitta dara men men det gick tillslut:)

jaha det va det de

V70D5
199 Inlägg
11 oktober 2007
Vad Händer med karavanen igentligen? rullar på ibland, sen blir det tvärstopp o ibland går det en bra bit över tillåten hastighet? Sa till en kompis att det är underligt att folk inte krockar när det tvärnitas så...

Man lever bara en gång

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
11 oktober 2007
ja karavanen förstår jag mig inte riktigt på, första och ändå gången hittils jag var där så tappade jag bort alla, alla åkte olika vägar!? varför?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

4 554 Inlägg
11 oktober 2007
akakaboto skrev:
förlåt återigen att de inte blev nån korv. men e de någon som e sugn på att få sig en grilla krov nästa vecka?

du anar inte va hungrig jag va igår:P

1 833 Inlägg
11 oktober 2007
loudness skrev:
akakaboto skrev:
förlåt återigen att de inte blev nån korv. men e de någon som e sugn på att få sig en grilla krov nästa vecka?

haha jag hade inte ätit nån under hela dagen, allt för att vi skulle få körv. SÅ SVIKER HAN! big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

V70D5
199 Inlägg
11 oktober 2007
båge skrev:
ja karavanen förstår jag mig inte riktigt på, första och ändå gången hittils jag var där så tappade jag bort alla, alla åkte olika vägar!? varför?

Karavanen samlas på den lilla vägen innan den åker iväg, inte utanför hotell f1 utan andra hållet.

Man lever bara en gång

Miklen
11 oktober 2007
Jahaja då vart man hemma från jobbet.. Dags å sätta sig me bilderna då..dom e väl uppe.. om en stund tongue eller 2.. eller 3 faktiskt..fast va inte så många bilder denna gången.

236 Inlägg
11 oktober 2007
Tjennare skulle gärna veta vilka/vem som tog lite kort på min gula fara igår onsdag?

mvh johan

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

17 Inlägg
11 oktober 2007
HOHO väntade till alla hade åkt innan jag fick gjort en halvmåne över parkeringen:P
Fick tips att inte åka med karavanen för man ändå skulle bli bortkörd av polisen senare??

"Wherever you go, there you are" -Bukaroo Banzai

171 Inlägg
11 oktober 2007
mindbender skrev:
HOHO väntade till alla hade åkt innan jag fick gjort en halvmåne över parkeringen:P
Fick tips att inte åka med karavanen för man ändå skulle bli bortkörd av polisen senare??

Vi blev då inte bortkörda iallafall, men såg att de hade en kontroll (körkort och blåsning) nere vid SM...

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
11 oktober 2007
Hur går det med lotterna förresten? big_smile

mvh

Peder DailyFresh

smen
11 oktober 2007
mindbender skrev:

den där halvmånen hoppas vi var sista gången du gjorde..

1 779 Inlägg
11 oktober 2007
Squadron skrev:
loudness skrev:
akakaboto skrev:

haha jag hade inte ätit nån under hela dagen, allt för att vi skulle få körv. SÅ SVIKER HAN! big_smile

men TJÖTA då. tongue de kommer nästa vecka.. dom kommer kosta 3kr styck. hahaha nä skoja bara

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

24 Inlägg
11 oktober 2007
Långt långt sad blir nog inte gbg =[[[[

Evolution Garage
478 Inlägg
12 oktober 2007
mindbender skrev:

Hoppas det var sista gången i anslutning till våra trevliga onsdagsträffar.
En av anledningarna till att vi tjatar om att uppföra sig på parkeringen och i anslutning till det är för att vi skal få fortsätta vara där.
Om folk ideligen lägger svarta spår där, tror du då vi är välkommna tillbaka?

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

533 Inlägg
12 oktober 2007
mindbender skrev:

aahh, det är SÅ manligt va'... NOT..!!
Bränn av dig hemma innan du kommer ner till träffen så ökar chansen att vi får vara kvar!

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

Chaffis
285 Inlägg
12 oktober 2007
Erick, jag var inne o kollade på bilderna från onsdags nyss.
Alltid lika fina bilder så härligt o titta på synd bara att de va så några uppe=(
Ett råd till din hemsida är ju att ändra de gula texten till nån annan färg så att man kan se vad som står utan att markera det.
Jag e inte nån dataexpert precis men det skulle nog underlätta att se datumet under kategorierna.
Men det kan ju bara vara min dataskärm som visar lite fel med färgen, eller har jag fel?
Senast redigerat av AnteraMAN (12 oktober 2007)

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Bil och MC guru
272 Inlägg
13 oktober 2007
Tjenare,

Alla lotter blev inte sålda men vi har ändå haft en dragning för att det inte skulle dra ut på tiden så mycket.

Lotterna e dragna:
1:a pris till Lott nummer 86 på grön ring
2:a pris till Lott nummer 14 på grön ring
3:e pris till Lott nummer 67 på röd ring

Vinsterna hämtas ut hos fastOne.se eller på träffen på onsdag.

Tack för stödet till vår onsdagsträff.

Å grattis till er som vann!!!!!!
Senast redigerat av Karlzzon (13 oktober 2007)

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se

Sök