2906
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Tyskstuk.se
630 Inlägg
20 oktober 2007
akakaboto skrev:
släng ett sms om de blir nån träff eller liknande ikväll.. 0707337084

Jag ska ringa och stöna

1 779 Inlägg
20 oktober 2007
Zairon skrev:
akakaboto skrev:

Jag ska ringa och stöna

hehe ja kommer stöna tillbaka. tongue haha..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

23 Inlägg
20 oktober 2007
jag tyker det är svårt att hitta till träffen. är det någon som har en bra karta kanske jag kommer från ale å det är inte det lättaste att hitta jag va där för någon vecka sedan men då letade vi i typ 1 timme innan vi hittade.
hehe jag är inte den bäste på att hitta i stan men men.tongue

jaha det va det de

1 779 Inlägg
20 oktober 2007
johan-940ltt skrev:
jag tyker det är svårt att hitta till träffen. är det någon som har en bra karta kanske jag kommer från ale å det är inte det lättaste att hitta jag va där för någon vecka sedan men då letade vi i typ 1 timme innan vi hittade.

kolla första sidan på denna tåden så finns karta där.

1 779 Inlägg
20 oktober 2007
Erick skrev:
Squadron skrev:
Fan skulle inte förvåna mig om snön ligger på onsdag, förjevla kallt ute smile

Isåfall kommer jag med 740n.. big_smile

Mvh
Erick

när komem de upp lite bilder på 740n då tongue

Tyskstuk.se
630 Inlägg
20 oktober 2007
akakaboto skrev:
Zairon skrev:
akakaboto skrev:

Jag ska ringa och stöna

hehe ja kommer stöna tillbaka. tongue haha..

fan va gött ;P

1 779 Inlägg
20 oktober 2007
Miss_Mad skrev:
Träff på lördagar hade varit nice, jag e på;)

släng iväg ett sms om de händer något kul i gbg området med bilar. big_smile 0707337084 big_smile hehe och gör helst inte som zairon. ringa å stöna.

4 767 Inlägg
20 oktober 2007
Trådstartare
akakaboto skrev:
Erick skrev:
Squadron skrev:
Fan skulle inte förvåna mig om snön ligger på onsdag, förjevla kallt ute smile

Isåfall kommer jag med 740n.. big_smile

Mvh
Erick

när komem de upp lite bilder på 740n då tongue

Läser du inte min blogg? big_smile

Som den äkta fotograf man är har jag tagit några bilder med mobilen och lagt upp här big_smile

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=13603

Mvh

Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

smen
20 oktober 2007
akakaboto skrev:
Miss_Mad skrev:

släng iväg ett sms om de händer något kul i gbg området med bilar. big_smile 0707337084 big_smile hehe och gör helst inte som zairon. ringa å stöna.

vi kan se hur intresset är för en träff NÄSTA Lördag så kan vi starta en ny tråd om ev träff då!?

1 256 Inlägg
20 oktober 2007
Vi skulle kunna ha en träff senare på eftermiddagen och köra en utgång på krogen lite senare för dem som är intresserade, lönehelg o allt! wink

Hojta i tråden om intresse finnes så styr vi upp någe

1 779 Inlägg
20 oktober 2007
Jonni skrev:
Vi skulle kunna ha en träff senare på eftermiddagen och köra en utgång på krogen lite senare för dem som är intresserade, lönehelg o allt! wink

Gorg/onsdagsträff goes pubrunda. tongue ja e på..

1 833 Inlägg
20 oktober 2007
akakaboto skrev:
Jonni skrev:

Gorg/onsdagsträff goes pubrunda. tongue ja e på..

Jag är lätt på ! big_smile

Men idag då, några som skall träffas å tjöta någonstans?!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

4 554 Inlägg
20 oktober 2007
i cant belive it mitt steg lever igen haha hoppas bara de håller till onsdag ska se om jag orkar åka till phuset efter träningen..

29 Inlägg
21 oktober 2007
akakaboto skrev:
Miss_Mad skrev:

Tyvärr blev det inget ikväll, så jag hör av mig senare;)

*Kärlek vid första ögonkastet*

23 Inlägg
21 oktober 2007
akakaboto skrev:
johan-940ltt skrev:

kolla första sidan på denna tåden så finns karta där.

javet men jag hittade inte ändå knappt men jag har fåt en bra vägbeskrivning av en annan kille hät på garaget så nu är det nog lungt. tack ändå

jaha det va det de

1 779 Inlägg
21 oktober 2007
Miss_Mad skrev:
akakaboto skrev:
Miss_Mad skrev:

Tyvärr blev det inget ikväll, så jag hör av mig senare;)

hehe senare :o klockan va ju över 01 när du skrev ditt inlägg här ju :o hehe wink

The Sassy Bitch
198 Inlägg
21 oktober 2007
blir det nått på onsdag?

Sussolita-Sassy Bitch ;)

1 779 Inlägg
21 oktober 2007
Sussolita skrev:
blir det nått på onsdag?

klart de blir de smile vga itne fråga en sån fråga. tongue hehe

285 Inlägg
21 oktober 2007
Connsann skrev:
hej hej läste sidorna 93 och uppåt. ja tar på mig att ja var med när alla lämnade parkeringen då när de började ösa ner. ja gjorde inte alls mycke men ja gjorde de först och drog tyvär igång det med en örk blå 740 med krock skada vänster bak. en kom och skulle snacka med mig jag stängde av motor och så sedan sprang han i väg till 740in som la ringarna vänade på att han skulle komma till baka till mig ch skälla ut mig. fattade förens efteråt att de var jävligt dumt att göra de i överhuvudtaget. och a de kommer aldrig mer iallafall från min sida att upprepas igen iallafall inte på träffarna.

MVH Conny

respekt för ditt sätt att erkänna samt lära av misstagen. du är LÅNGT ifrån första som börnat på där.

en satans jävla Volvo.

74 Inlägg
21 oktober 2007
Ravestream skrev:
Connsann skrev:
hej hej läste sidorna 93 och uppåt. ja tar på mig att ja var med när alla lämnade parkeringen då när de började ösa ner. ja gjorde inte alls mycke men ja gjorde de först och drog tyvär igång det med en örk blå 740 med krock skada vänster bak. en kom och skulle snacka med mig jag stängde av motor och så sedan sprang han i väg till 740in som la ringarna vänade på att han skulle komma till baka till mig ch skälla ut mig. fattade förens efteråt att de var jävligt dumt att göra de i överhuvudtaget. och a de kommer aldrig mer iallafall från min sida att upprepas igen iallafall inte på träffarna.

MVH Conny

respekt för ditt sätt att erkänna samt lära av misstagen. du är LÅNGT ifrån första som börnat på där.

a men tyvär så har ja gjort de:( men som sagt de var första, ända och sista gången från min sida. anledning till att ja skrev de var för att man ska stå för de man gjort och att ja ville be er alla om ursäkt som sköter sig på träffarna.

tycker själv också att de é trevligare med att få fram de själv än att andra skriver att de vart ja och att ja inte har förstått. plus att de lättat mitt samvete när Jonni skrev ett medelande ang. de där ja gjorde.

Sök