2317
Sök

Bulgarien / nya misshandel i sunny beach.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
3 augusti 2007
golf_greatpower skrev:
MikeAero skrev:
golf_greatpower skrev:

jo det gör vi . 10 hagel gevär där nere som dom säljer mitt på gatan och sen gå och döda lite vakter..  eller helt enkelt bli vänner med usa sen skicka en stor fet atombomb till bulgarien smile ursäkta stavningen smile

Nä men läxa upp dem tbx!Själv vakt det vet du ju sen jag har träffat på dig i en annan tråd!

vad menar du?

Svenska polisen tråden!

-Mike-

89 Inlägg
3 augusti 2007
Jag var där förra sommaren, stötte inte på något bråk alls utan det var en bra attityd mellan turisterna iaf. Men jag gillade verkligen inte attityden man fick ifrån vakterna. Visst ska de se hårda ut, men det blir ganska äckligt när man får hotfulla blickar ifrån 5 biffiga vakter när man bara tagit ett steg in på dansgolvet.

Vi vägrade även åka taxi när vi var där, hört allt för mkt historier om taxi våld så vi sket idet. Jag förstår inte att de länder vi svenskar besöker inte förstår att vi blir skrämda/ äcklade av deras påhopp om olika taxierbjudanden "KOM ÄT HÄR *rycka i kläderna*

Sen är det jävligt skabbigt ställe. Iaf sunny beach, det är väldigt lortigt och alla papperskorgar är fulla jämt. Kändes inte som det fanns någon som tog hand om staden. Det är även stora hål mitt i gatorna där jag för övrigt trillade ner i när jag gick.

Dock måste sägas att vi hade skit kul där nere! Bara man sköter sig och är misstänksam på de rätta ställena och har skitkul på de rätta ställena så fixar sig allt!

455 Inlägg
3 augusti 2007
tecman skrev:
jupps är svinigt men sånt är livet. finns alltid sånna som inte gillar de av annan "ras" kommer dit och försör deras fina land...

nu antar jag bara men kan ju vara nåt sånt som gör att dom börjar spöa ner turister.. och sen vet väl ingen riktigt vad turisten har gjort för att förtjäna misshandeln kan ju ha varit en j-a gris och då får man ju alltid spö förr eller senare.

japp, kan va att dem bara gillar  sin egna ras å inte tycker om svenska invandrare t.ex tongue
Senast redigerat av Car_Babe (3 augusti 2007)

27 Inlägg
5 augusti 2007
Bulgarien är inte värre än något annat ställe det är bara att dom har börjat skriva om Bulgarien mer och mer i tidningarna och snackar om dom på nyheterna. Dom försöker bara skrämma upp folk.

Har varit i Sunny beach 8 år i rad och jag har ännu aldrig sätt något bråk ute på gatorna!

Nyheterna gör en sån satans stor sak av allt!

Sök