Jag var där förra sommaren, stötte inte på något bråk alls utan det var en bra attityd mellan turisterna iaf. Men jag gillade verkligen inte attityden man fick ifrån vakterna. Visst ska de se hårda ut, men det blir ganska äckligt när man får hotfulla blickar ifrån 5 biffiga vakter när man bara tagit ett steg in på dansgolvet.
Vi vägrade även åka taxi när vi var där, hört allt för mkt historier om taxi våld så vi sket idet. Jag förstår inte att de länder vi svenskar besöker inte förstår att vi blir skrämda/ äcklade av deras påhopp om olika taxierbjudanden "KOM ÄT HÄR *rycka i kläderna*
Sen är det jävligt skabbigt ställe. Iaf sunny beach, det är väldigt lortigt och alla papperskorgar är fulla jämt. Kändes inte som det fanns någon som tog hand om staden. Det är även stora hål mitt i gatorna där jag för övrigt trillade ner i när jag gick.
Dock måste sägas att vi hade skit kul där nere! Bara man sköter sig och är misstänksam på de rätta ställena och har skitkul på de rätta ställena så fixar sig allt!