2511
Sök

ryggskott

saab expert
248 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
har fått ryggskott efter jag legat under bilen å svetsat igår.
skulle vara trevligt med lite tips vad man kan göra för skoj på nätet när man knappt kan röra sig
mvh niklas

257 Inlägg
5 augusti 2007
rs niklas skrev:
har fått ryggskott efter jag legat under bilen å svetsat igår.
skulle vara trevligt med lite tips vad man kan göra för skoj på nätet när man knappt kan röra sig
mvh niklas

sitta på garaget och dryga .. det är jag mycket bra på smile eller så kan du köpa en luft gevär och sätta dig på en stol i trädgånden och skjuta fåglar smile ursäkta stavningen !

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 augusti 2007
Du ska inte göra mycket! Vila o ha lite varmt om ryggen. Ge f#n i jobbet o lyfta nåt får du inte heller. Bara ta det lungt tills du känner att det är över dvs 3-7 dagar.

4 554 Inlägg
5 augusti 2007
nja du ska inte sitta stilla för mycke heller då blir du stel och de blir bara värre nästa gång. rör dej lite emellanåt ta promenader och så men stillasittande är farligt och som andra ta varmt runt ryggen

saab expert
248 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
så jävla typiskt att semestern är slut i dag å jobbet ska börja i morgon garanterat kommer en del tro att jag är hemma för att jag är lat etc. ska upp till akuten här i stsan 16.40 för starka tabletter

4 554 Inlägg
5 augusti 2007
hehe jag fick feber dagen efter semesterns slut.. typiskt:P

454 Inlägg
6 augusti 2007
Bara å ta d lugnt.. ryggskott ger med sig med tiden.. dock gör d jäkligt ont.. sad
hoppas du får lite tabletter som hjälper!

själv är jag stelopererad i ländryggen..

KRYA på dig!

mvh hellen
Senast redigerat av heLLen_TT (6 augusti 2007)

4 767 Inlägg
6 augusti 2007
Värktablett och försök att röra dej! Sitter du bara stilla blir du stelare och får mer ont!
Här finns en bra artikel du kan läsa: http://www.sjukvardsradgivningen.se/art … ryID=18553

Har själv en ryggskada i ländryggen efter jag var med om en bilolycka i juni..

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (6 augusti 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

1 217 Inlägg
6 augusti 2007
Ta dig till en läkare å be att få Somadril Comp eller paraflex comp om de finns kvar.. funkar bra som lindring mot det.. och ta det lungt

892 Inlägg
6 augusti 2007
Fick ett nice ryggskott i korsryggen för nån vecka sedan. Kunde inte stå upp, och var tvungen att få hjälp av damen för att gå på dass (aldrig ålderdomshem säger jag bara). big_smile
Vad som hjälpte var väl att ta det lugnt de första dagarna, ligga i sängen och glo på film, men sen ut och ta promenader osv. Käkade ipren under tiden, det lindrade. Tog väl en vecka lite drygt, nu känner jag inte av det längre. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Sök