Lite avundsjuk på dej.. Du ser ut och ha hittat en Trendy som inte är helsponsrad av Löfbergs lila (mörk rost, ljus rost..).. Var riktigt sugen på en i vintras.. Ha så kul med den i vinter, när det nu blir vinter.
Lite avundsjuk på dej.. Du ser ut och ha hittat en Trendy som inte är helsponsrad av Löfbergs lila (mörk rost, ljus rost..).. Var riktigt sugen på en i vintras.. Ha så kul med den i vinter, när det nu blir vinter.
den är ju ganska så rostig, tog ju bild på den fina sidan
Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Daihatsu motorn kan mycket väl passa rakt i då det är en Daihatsu i grunden. Men att en Impreza motor skulle passa rakt på lådan tvivlar jag tyvärr starkt på Om det är så måste jag nog köpa en omgående
Coola är de iaf. Har funderat några gånger på att köpa en men de har aldrig varit något kvar av dem... Jag vill minnas att jag hört att de går att varva dem rejält?
Hummm ja tänkte ju ha den som vinter bil bara å satsa allt på mr2:an, men om de är som ni säger att en Daihatsu turbo motor passar rakt av så blir man ju lite sugen faktis ...... hur många hästar ligger den på då??
Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Värst me 3 cylindrare Grymt roliga bilar! Hade själv mina planer på en gammal p1800 en gång ingen 3 cylindrare men 4 hjulsdrift och flak som ja hade tänkt göra om som ett "vanligt"
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"