2590
Sök

Lamborghini Dörrar?

Lastbilschaffis
79 Inlägg
8 augusti 2007
Trådstartare
Tjaa Letar efter Lamborghini dörrat till hyffsat bra pris.. någon sida någon kan rekomendera??

Mer kurvor åt folket!

2 283 Inlägg
8 augusti 2007
Du får nog ta och bygga det själv, tyvärr.

R.I.P. Michael Jackson!

8 augusti 2007
du menar lambodörrar? sånna brukar kosta runt 17-18 000:-

Thorssa
8 augusti 2007
mickinho skrev:

Namnet lambodörrar kommer förmodligen från Lamborghinidörrar wink

LillNaisarn
8 augusti 2007
Pikey skrev:

Finns även billiga kitt för dryga 4000:- och uppåt, givetvis blir det billigare att bygga själv, och passformen blir bättre då man bygger efter bil, men det är inget man går in i garaget och kommer ut en timma senare och det är klart,
mickinho skrev:

Det varierar ganska mkt beroende på tillvärkaren, om du ska ha tex AUTOLÖC eller LSD så då får man räkna med 15 - 20 000:- . men rip-off kitt går att få för en bråkdel av denna summa wink

39 Inlägg
8 augusti 2007
Här i Uddevalla har vi en som ja vet om, http://www.stjernqvistracing.se/Lambo.html
Om dom e så billiga vet jag dock inte smile

//Fredrik

401 Inlägg
8 augusti 2007
LSD-dörrar är ju modell annpasad darför kostar dom så mycket också...

767 Inlägg
8 augusti 2007
LillNaisarn skrev:
Pikey skrev:

Finns även billiga kitt för dryga 4000:- och uppåt, givetvis blir det billigare att bygga själv, och passformen blir bättre då man bygger efter bil, men det är inget man går in i garaget och kommer ut en timma senare och det är klart,
mickinho skrev:

Det varierar ganska mkt beroende på tillvärkaren, om du ska ha tex AUTOLÖC eller LSD så då får man räkna med 15 - 20 000:- . men rip-off kitt går att få för en bråkdel av denna summa wink

Vad är ett RIP off kitt?

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

Lastbilschaffis
79 Inlägg
Proljece?
1 464 Inlägg
8 augusti 2007
SAAB_4ever skrev:
LillNaisarn skrev:
Pikey skrev:

mickinho skrev:

Vad är ett RIP off kitt?

Rip off är kopia ... typ wannabe wink lol

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

LillNaisarn
9 augusti 2007
haxer skrev:
SAAB_4ever skrev:
LillNaisarn skrev:
Pikey skrev:

Vad är ett RIP off kitt?

Rip off är kopia ... typ wannabe wink lol

Precis som haxer skriver, en billig kopia av annat bättre märke.

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
9 augusti 2007
Billigaste alternativet är då att bygga själv, fast tar sin stund gjorde klart mina på 1 månad i plugget då jag var tvungen att fundera ut själva funktionen och hur man skulle göra för att den ska öppnas ut och upp, men de löste sig i alla fall,finns lite bilder i mitt galleri under Nissan 200sx, nu måste jag fundera på var jag kan få tag på gasdämpare för en rimlig summa som tål 800nm hmm annars så finns det ju att köpa som redan många sagt LSD dörrar m.m

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

1 Inlägg
23 september 2007
Hej jag skulle behöva lite hjälp. jag har lambodörrar på min bil. den ena av gasdämpare funkar inte längre, vet ej varför. så jag tänkte köpa en ny men jag hittar inte nån sida eller butik som har de.. vet ni nått????

/Besi

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
23 september 2007
Besi skrev:
Hej jag skulle behöva lite hjälp. jag har lambodörrar på min bil. den ena av gasdämpare funkar inte längre, vet ej varför. så jag tänkte köpa en ny men jag hittar inte nån sida eller butik som har de.. vet ni nått????

Det beror helt på vad det är för gasdämpare du ska ha? annars så finns ju biltema.se och

http://www.al-ko.se/index.asp?CAT=1
http://www.aratron.solidcomponents.com/ … ckLog=page

nån av dom kanske har vad du söker?

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

Sök