Visst är det aldrig kul att höra en massa gnäll och att saker är kassa, speciellt när man själv just köpt liknande produkter.
Men det är klart, den personen som vill ställa en fråga, om MDS i detta fallet.
Kan ju specieficera sin fråga, och ställa den på ett sådant sätt att han eller hon kan få den informationen som behövs istället för en massa gnäll.
Självklart är det oundvikligt att folk inte kommer att gnälla, det har jag märkt efter alla år på olika forum.
Men ställer man frågan ur en teknisk synvinkel får man oftast ett tekniskt svar, det samma gäller om man frågar om liknande produkter som är jämförbara..
Och ber man om råd, så skall man få råd.
Självklart är det bra att säga vad man tycker och vad man haft för erfarenheter, men då kan man uttrycka sig på ett bättre sätt än att bara säga att det är skit, utan att förklara varför just man själv tycker att det är skit.
Som det nämndes tidigare, så fanns det någon vars storebror sagt att just hans system var skit, medan någons granne sa att han kunde spränga grannens fönster med sin anläggning.
Visst det är väl också en syn på det hela.
Men om jag skulle köpa en anläggning och tittade på MDS högtalare så skulle iaf. inte jag blivit ett dugg klokare av den "informationen".
Jag vet att jag själv kan vara otydlig ibland av stundens hastighet, men i regel, ställer du en utförlig fråga så får du oftast ett bra svar... MEN, om det nu skulle vara så att det kommer in en massa som gnäller iaf. så är det bara att ignorera, det finns alltid någon mer seriös person som sitter på rätt information till just den person som söker.
Åter igen, istället för att bara smutskasta, nämn varför, och förklara, det är uppskattat av alla!
Klart slut!