2762
Sök

Går det att lägga upp en tråd här utan gnäll ?

2lateuloose
543 Inlägg
8 oktober 2005
Jag har oxå fått Spons av MDS en gång i tiden... har faktiskt vunnit tävlingar med MDS Sponsrade prylar..

Även om det var Turbostartbatterier & andra prylar som det inte stod MDS på så var jag iaf. sponsrad & all cred till dom för det! *bugar*

För att kunna tävla betyder det cash & får man spons så förstår jag att man kör men det som erbjuds

Men det betyder inte att jag tycker deras steg/högtalare är bra! för det gör jag inte.. kanske som nån sa duger dom till killen i hans första bil
& han tycker dom är kanon! & där har vi problemet!

Han i sin tur säger typ "faan va feta & superbra dom är.. dom dunkar ju sönder grannes fönster som bor 5mil bort" till folk.
Som precis som han en gång i tiden börjat med t ex MDS & idag vet bättre & blir irriterad & försöker förklara hans erfarenheter på fältet!

& klart det inte är kul när man precis köpt sitt sjyssta system & folk inte tycker likadant

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

104 Inlägg
9 oktober 2005
kan ju säga att mitt mds system låter mycker bättre än orginal iaf smile men det ska provas andra grejjor ( typ phoenix gold kicker mm. ) detta genom att jag skaffa mig en egen uppfattning. + det är kul med ljud! hehe
Senast redigerat av Blobben (9 oktober 2005)

6 851 Inlägg
9 oktober 2005
Lite OT här kanske, men jag har tänkt på det att de flesta som tycker MDS är bra kör Volvo 740 eller 240. Undra om det är för att skit ska skit ha? wink
**((Detta kommer jag få skit för))**

158 Inlägg
9 oktober 2005
AffeBoyen skrev:
jag har som tur är inte frågat här i gorumet för då skulle jag nog bara få höra massa skit!! ist för att säga att det är skit åt dom som frågar kan man väll andvända den här tråden ?

varför sitter du på dethär furomet och gnäller då??

mvh
per

//mvh Per

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
9 oktober 2005
Visst är det aldrig kul att höra en massa gnäll och att saker är kassa, speciellt när man själv just köpt liknande produkter.

Men det är klart, den personen som vill ställa en fråga, om MDS i detta fallet.
Kan ju specieficera sin fråga, och ställa den på ett sådant sätt att han eller hon kan få den informationen som behövs istället för en massa gnäll.
Självklart är det oundvikligt att folk inte kommer att gnälla, det har jag märkt efter alla år på olika forum.

Men ställer man frågan ur en teknisk synvinkel får man oftast ett tekniskt svar, det samma gäller om man frågar om liknande produkter som är jämförbara..
Och ber man om råd, så skall man få råd.
Självklart är det bra att säga vad man tycker och vad man haft för erfarenheter, men då kan man uttrycka sig på ett bättre sätt än att bara säga att det är skit, utan att förklara varför just man själv tycker att det är skit.

Som det nämndes tidigare, så fanns det någon vars storebror sagt att just hans system var skit, medan någons granne sa att han kunde spränga grannens fönster med sin anläggning.

Visst det är väl också en syn på det hela.
Men om jag skulle köpa en anläggning och tittade på MDS högtalare så skulle iaf. inte jag blivit ett dugg klokare av den "informationen".

Jag vet att jag själv kan vara otydlig ibland av stundens hastighet, men i regel, ställer du en utförlig fråga så får du oftast ett bra svar... MEN, om det nu skulle vara så att det kommer in en massa som gnäller iaf. så är det bara att ignorera, det finns alltid någon mer seriös person som sitter på rätt information till just den person som söker.

Åter igen, istället för att bara smutskasta, nämn varför, och förklara, det är uppskattat av alla! wink

Klart slut! tongue

//Edge

4 571 Inlägg
9 oktober 2005
jo man har ju läst i några trådar om det här med mds.   Exempel:  nisse 18 år undrar hur han skall koppla sitt nya mds steg och baslåda och till svar får han:  köp en annan baslåda, eller mds e bara skit.  osv

det var ju inte det han ville veta, eftersom han köpt mds prylar så vill han nog använda dom och inte bara lägga dom på hyllan för någon brat nere i någon stor stad har råd med lite dyrare prylar än nisse som jobbar extra nere i ica butiken för att kunna fixa lite med bilen...

som många andra säger: man får vad man betalar för mds är inte precis dyra prylar så det vore ju väldigt korkat att jämföra dom prylarna med högtalare/steg i en helt annan prisklass

själv tycker jag mds är väldigt prisvärt, samt att dom är väldigt sponsor inriktade vilket är mycket bra

136 Inlägg
9 oktober 2005
Spons och nakna brudar YEEEEEEEHAAAAAAAAAA det är det dom kan alltså tongue
h0h0

208 Inlägg
9 oktober 2005
Trådstartare
vi som gillar mds går ju nte runt och skruter om det.. men om man har frågor kring en bas så är de ganska själv klart att man skriver vad det är för bas..???
och jag ör 100% säker på att det alltid finns någon som säger att MDS är dåligt eller duligt..

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

458 Inlägg
9 oktober 2005
ogio skrev:
MdS äger tongue
Får spons av dem :p

tja, undrar en sak bara, hur fan får du den sponsorn från MDS
bara så då?? hehe big_smile

272 Inlägg
17 oktober 2005
Ljudupplevelsen är som baken. DELAD! alla har sina favoriter

645 Inlägg
17 oktober 2005
Alla var väl en rätt att säga sin åsikt. Det är väl det som är meningen med ett forum...

Dessutom "gnäller" ju folk för att dem vet var det är och vill rekomondera något annat. För samma peng men mycket bättre kvalité!

Sök