3095
Sök

Köpa till tjejen?

358 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
Hejsan!

Har ett litet problem, blev ihop med en tjej för bara några dagar sedan, nu fyller hon år på torsdag.. några förslag på vad man kan ge henne?

Bjuda ut henne på resturang samt gå på bio?

kom gärna med förslag!

/Jesper

40 Inlägg
12 augusti 2007
Bjuda på restuarang är väl trevligt...snåla inte smile
Presenter är ju ganska individuellt, du får komma på något smart.

Lycka till smile

Bobo
12 augusti 2007
Tycker absolut du ska snåla annars kommer hon vänja sig vid dyra saker hela tiden hehe

Avstängd
658 Inlägg
12 augusti 2007
Ut å ät  Och en buket blommor big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

358 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
lelleal skrev:
http://www.bilsport.se/bahco/index.php?site=blocket
De här och att hon får välja vad hon vill i driveinen på mc donals smile

snarare vad jag vill ha, tror inte hon uppskattar det lika mycket. smile

406 Inlägg
12 augusti 2007
Blommer och kanske laga nått gott hemma... har man vart ihop så kort ska man inte överdriva smile romatik impar då bättre smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

med lem
1 147 Inlägg
12 augusti 2007
blommor funkar alltid på brudar:)

om hon inte e allergisk, dumt o ta kål på henne på direkten:)
Senast redigerat av dallelito (12 augusti 2007)

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
12 augusti 2007
precis blivit tillsammans, well jag hade n og köpt tre rosor och bjudit ut henne... eller kanske köpt ett raketgevär från Libanon det är iaf jävligt orginellt smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 079 Inlägg
13 augusti 2007
Laga en god middag och bjud på hemma, ge henne en stor ros, sen bjuder du på en filmkväll/fisketur eller något. Behöver inte vara dyrt eller komplicerat för att visa att man bryr sig om någon.
Senast redigerat av Madhouse (13 augusti 2007)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

3 627 Inlägg
13 augusti 2007
Madhouse skrev:
Laga en god middag och bjud på hemma, ge henne en stor ros, sen bjuder du på en filmkväll/fisketur eller något. Behöver inte vara dyrt eller komplicerat för att visa att man bryr sig om någon.

Instämmer totalt.. Bjud över henne.. laga nån riktigt god middag, tända ljus och så smile Ge henne en bukett rosor och sen filmkväll med tända ljus smile

Grymt bra koncept big_smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

9 108 Inlägg
13 augusti 2007
Kondomer med jordgubbssmak?

BMW Power
2 362 Inlägg
13 augusti 2007
Köp så många rosor som motsvarar dagarna ni har varit ihop? + dagen då hon fyller år självklart tongue sen berätta lite för henne hur mycket det betyder och sådant tjafs wink sen laga lite mat? du har väl gått på hemkunskap lektionerna big_smile sen avsluta med lite mys framför tvn med någon rulle smile

BMW, bogsering med wire :/

Proljece?
1 464 Inlägg
13 augusti 2007
Gör nått kul istället överaska fin middag är inget speciellt längre ... borås har la vildmarksläger? Men köp henne ett riktigt dyrt fint halsband till middagen när ni firar nästa gång smile
Senast redigerat av haxer (13 augusti 2007)

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

1 174 Inlägg
13 augusti 2007
Jadu undrar jag med, min brud fyller år snart =/ jag ska dock göra så här:

Tar med henne ut på stan å hon får ca 1000kr å shoppa loss för under kanske 2 timmar? tongue sedan drar man å käkar en bit mat å sedan bio smile

129 Inlägg
13 augusti 2007
1000kr? det gör de väl slut på innan de har lämmnat parkeringen tongue

1 174 Inlägg
13 augusti 2007
lelleman skrev:
1000kr? det gör de väl slut på innan de har lämmnat parkeringen tongue

Rår på inte min brud hon handlar bara på hm å gina! dock om det skulle gälla mig så hade det fan inte ens räckt till en pikè

Avstängd
27 Inlägg
13 augusti 2007
det behöver inte kosta pengar för att göra en annan lycklig,ge henne en natt hon aldrig glömmer.levande ljus.laga själv god mat åt henne.ge henne massage med en olja.köp ett lite spa kit som du sen ger henne njutning med.utöver detta kan man ju köpa en fin mobil i rosa eller nått annat skoj om du har gott om pengar.men annars så är extra romantik en riktig höjdare

kör Ferrari och Merca

139 Inlägg
13 augusti 2007
Visa vad hon betyder för dig, överraska henne med bio, eller mat tongue egen lagad kanske..kan ju bli ett plus i kanten om hon ser att du anstränger dig för henne! smile annar vette fanken..är rätt dålig på sådant..köp ett halsband eller armband! smile

171 Inlägg
13 augusti 2007
Vet ju inte hur hon är men jag hade hellre uppskattat en present som DU köpt till henne istället för 1000:- i näven. Köper du något visar du att bryr dig och att du lagt ner en aning tanke och energi åt det, annars känns det ju som om du inte orkar bry dig att köpa nått till henne. Men som du flesta andra skrivit, egen gjord middag med levande ljus och sånt låter trevligt...

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

Sök