3323
Sök

Hur svårt är allt egentligen?

14 Inlägg
14 augusti 2007
Trådstartare
Hej!
Har alltid varit intresserad av bilar men då spec stylade! O nu har jag ju planerat att köpa en snygg bil man kan visa upp. Men sen har jag tänkt på d att d e ju mycket roligare att visa en bil man själv fixat till lite. Så jag undrar hur svårt e allt lixom? Som huvförlängare, kjolpaket byta avgasrör MM! Kan man klara d utan några erfarenheter? Jag kan lixom nada om sånt egentligen! Har inte ens ett garage! E jag körd då eller haha?

Emse   big_smile

150 Inlägg
14 augusti 2007
Man kan alltid lära sig undertiden, det går jue alltid fråga något man undrar här på garaget .. smile Så det kan nog gå ska du se .. Har man vilja så går det mesta ..

MVH

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
14 augusti 2007
Jag har aldrig skruvat med en bil innan, för två år sen när jag fick första mopeden vågade jag inte skruva av en kåpa.
Nu har jag lärt mig lite mer, jag håller på att monterar kjolpaket för första gången, bygger lite i hatthyllan och allt möjligt i bilen. Du lär dig under tiden och det är så jäkla roligt smile Lycka till och go for it!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

811 Inlägg
14 augusti 2007
samma här aldrig hållt på så mycket med bilen. men nu har jag provmonterat och snart satt på ett kjolpaket på min bil och bytt högtalare och såna grejer. Riktigt kul. Man får mer smak och lär sig medans man håller på.

Sök