3259
Sök

Mobiltelefon tråden...

X40 Nordic
784 Inlägg
25 augusti 2007
Jag har efter att tagit och tvättat min sharp ferrari editon köpt mig en nokia n95 och jag säjer bara de de e den ända pryl man behöver den täcker allt. Riktigt go tele synd bara att de e så dålig batteri tid.

551 Inlägg
26 augusti 2007
Efter 7 års användande av nokia 3330 bytte jag till sony ericsson W810i. Mycket bra telefon, bra batteritid (om man inte använder högtalaren).
Negativt: Slits och repas väldigt lätt. Har iofs tappat den när jag körde gokart, den flög 50m på asfalt big_smile.

Jobbtelefon: HTC P3300 - Windows, GPS, 2 mpix o allt det

Touchscreen.. ärligt talat. riktigt usel telefon.. hänger sig minst 1 gång om dagen. ibland går det inte o svara. ibland så ringer det forfarande när man har svarat, så man kan snacka samtidigt som telefonen fortfarande ringer.

You can't B serious, oh K

257 Inlägg
26 augusti 2007
haha

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

1 019 Inlägg
26 augusti 2007
w880i big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

N!sSan !D|0t
20 Inlägg
27 augusti 2007
K 750i och en G-net G409...

Måste (sila) Vi (horse) Ha det (braj) Ring nån (bång)...

3 650 Inlägg
27 augusti 2007
Sony Ericsson k810i 1Gb minne 3,2 mpix

Vård/Livsnjutare
17 Inlägg
27 augusti 2007
Nokia N95 med 2Gb minne, 5Mpix, Gps och diverse "finesser" smile
Samsung Sgh-d600 som "nödtelefon" i bilen (ifall olyckan är framme)

Jag har ingen signatur, jag lovar!

264 Inlägg
27 augusti 2007
Nokia N95, riktigt bra lur lär jag säga drygt att ladda batteriet varannan dag bara!! Ngn som vet hur man får in kartorna på GPS:en??

Vård/Livsnjutare
17 Inlägg
27 augusti 2007
Kenko skrev:
Nokia N95, riktigt bra lur lär jag säga drygt att ladda batteriet varannan dag bara!! Ngn som vet hur man får in kartorna på GPS:en??

Japp håller med om laddningen, så pass ny telefon åsså håller batteriet i 3 dagar bara... Ja det är bara att använda "maploader" för Nokia N95 så lägger den in kartorna på minneskortet om du har något. Annars funkar det nog inte att lägga in tror jag, men kan ha fel också, är inte riktigt säker på just det. hmm

264 Inlägg
27 augusti 2007
Andereas skrev:
Kenko skrev:

Japp håller med om laddningen, så pass ny telefon åsså håller batteriet i 3 dagar bara... Ja det är bara att använda "maploader" för Nokia N95 så lägger den in kartorna på minneskortet om du har något. Annars funkar det nog inte att lägga in tror jag, men kan ha fel också, är inte riktigt säker på just det. hmm

Har du fått in kartorna på din?? Man måste ju ladda ner dom på dator först sen lägga in på telefonen!! Krångel!!!

Servicetekninker
70 Inlägg
27 augusti 2007
Jag har en Sonyericsson W950i, som jag e helnöjd med.

Ingen kamera, ingen GPS, touchscreen, 4gig internt minne (ej utbyggbart), mp3 spelare, bluetooth stereo headset som man kan lyssna på musik med.

Jag e helnöjd med den mobben, synkar underbart med outlook, både mejl och möten.

Har säkert glömt nåt.

_B

_b

18 Inlägg
27 augusti 2007
Har nyligen köpt en W580i.
Rätt nöjd med den. Men det är ju även rätt mycket pengar som man kan göra annat för.

Nu i efterhand börjar jag fråga mig själv saker som "varför ska man ha stegräknare i telefonen?". typ...

Maskin stundent!
218 Inlägg
27 augusti 2007
K610i! inget extra, men va fan den var ju billig!

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Smålänning
7 887 Inlägg
27 augusti 2007
decib3L skrev:
twin_cam skrev:
Dom som reparerar byter ju bara ut den så den ska gå sönder igen...

Jaså? Tror du vi lagar skiten för att den ska gå sönder? Eller ska vi börja göra som du och köra med Olja?

Vi lagar telefonhelvetet på det sättet som SonyEricsson vill. Inte för att jävlas med er konsumenter.

Jasså, dom lägger upp restriktioner för vad ni får göra... Men dåså. Ingen skuld på dig eller dina kollegor.

Ni har gjort ett bra jobb med alla andra telefoner jag haft wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

study
772 Inlägg
27 augusti 2007
Sony ericsson p1 i

Vård/Livsnjutare
17 Inlägg
27 augusti 2007
Kenko skrev:
Andereas skrev:
Kenko skrev:

Har du fått in kartorna på din?? Man måste ju ladda ner dom på dator först sen lägga in på telefonen!! Krångel!!!

Ja precis först laddar man ned dem till datorn, när du ansluter telefonen skall du ansluta den som Masslagringsenhet, då funkar det att lägga över dem från datorn till telefonen. Det är grymt krångligt ja för några kartor hmm Men vad skall man göra, så krångligt för konsumenten som möjligt skall det vara smile

257 Inlägg
28 augusti 2007
Turbomatte skrev:
En nyköpt Samsung U600 med 1gig minne.  Blev totalförälskad i den så fort jag såg den^^

jag vill ha den. är den värd pengarna?

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Scania arbetare
364 Inlägg
8 september 2007
Har en w810i nu men har förbokat en K850i som kommer i oktober

Audiholic!

3 714 Inlägg
8 september 2007
jag kör med en K800i som är helt värdelös

har haft den inne på lagning 5 ggr!

snart 6:e ggn....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery