man kan ju undra vad som bestämmer trender, program som pimp my ride,filmer som fast & furious...efter senaste filmen skulle helt plötsligt alla "drifta" (slita ut däck i onödan)
Tror som Eisenhut att JDM kommer komma starkt. Då speciellt Honda. Överdrivna kjolpaket,vingar, fälgar m.m. är borta och ren racing kommer gälla. Lite exempel på hur JDM-bilar ser ut:
Tror som Eisenhut att JDM kommer komma starkt. Då speciellt Honda. Överdrivna kjolpaket,vingar, fälgar m.m. är borta och ren racing kommer gälla. Lite exempel på hur JDM-bilar ser ut:
Bort med alla överdrivna kjolpaket och vingar, samt alla dekaler. 15" är inte alls speciellt ute längre utan det handlar mer om en bra symbios ihop med resten av bilen. Fälgarna är dessutom speciellt utvalda från racingbanan istället för dom billigaste 19" från svenskafalg.se
Sedemera kommer man i större bredd kunna se mer uttänkta byggen, som satsar på en bra byggd bil från grunden.
Detta är något som jag hoppas kommer stenhårt, då det redan finns i USA (JDM scenen) och i Tyskland.
En vacker tanke. Syfte och harmoni i symbios och i förlängningen ren prestanda. Fan nästan ren poesi!!!
Mange_C5
Livet är 50/50
Antingen så går det, eller så går det inte!
(bilder borttagna)
Nå?
Skylinen är okej, men öh.. Hondan ser ut som en billig riegerpaket med vinge från biltema.
(bilder borttagna)
Nå?
Skylinen är okej, men öh.. Hondan ser ut som en billig riegerpaket med vinge från biltema.
Hondan kan väl snarare betraktas som retro från 80-talet...
Mange_C5
Livet är 50/50
Antingen så går det, eller så går det inte!
Aerodynamik: Jag tror inte du riktigt hajat JDM stuket... Här kommer några exempel på vad JAG tycker är JDM. Inspiration för mig, då jag kör Honda Civic själv.