Blir nästan en helt annan bil me vingen på. Blir så grymt mycke snyggare me vinge på. Men de fattas lit klarlack på den lr???
BTW. Har sj en vinge på g nu, ligger å väntar på att bli uthämtad
Tackar jag håller med vingen är liten men ändå betydelsefull.. Den ser mycket mattare ut på bilden än vad den är av nån orsak, min skumma kamera igen Tack för din kommentar och lycka till med din egna vinge!
fredrik Tackar! dick ork att fixa min vinge så fort jag såg att du hade fixat din så det är lite tackvare dig ;D , du ändrar genom att trycka på redigera i ditt allra första inlägg i din projekt-tråd, dvs där du "började presentera" tråden
Kimpa Tack! stämmer, sålänge man inte har bodykit och grejjer passar det jävla bra med en liten och diskret vinge, skulle se förjävligt ut att slänga på en evo-vinge på en bil utan bodykit
Passar bra och är diskret. Mycket mer "rally-look"
Tack! det stämmer, rallykänsla på hög nivå .. dock tänker jag endast köra med rallystuk på utsidan och på insidan får det bli "modern" look gillar inte stuprännor (bur) samt rallysäten i en bruksbil
Nån annan som kan komma med åsikter/ideér? tog ju dessa bilder för ER
Har funderat på m3-speglar nu när jag hittade dem för ca 300kr från ett ställe Undrar nu att tycker ni jag ska köpa vanliga (svarta) och lacka dem röda eller ska jag betala dubbelt och köpa krom-m3 speglar? Ge gärna er åsikt nu har lite svårt att bestämma mig nämligen ;D