2907
Sök

Söker hjälp NYBÖRJARE med a-traktor

Avstängd
44 Inlägg
20 augusti 2007
Trådstartare
tja alla
så jag behöver hjälp med a-traktor ska köpa en volvo snart men den måste ombyggas ju då behöver jag hjälp Jag bor i fritsla så om nån kan hjälpa så gärna skriv till mig .
eller det räcker att säga vart ska jag gå och pratta om hur ska jag göra kappa och så vidare.
karolis.hardy4@gmail.com eller zaidui@hotmail.com
inte klar med traktor kort tonguetongue

Gillar volvo 244, 740tic, 850.
Önskar köpa en 740tic.

60 Inlägg
20 augusti 2007
ring å snacka med vägverket, när ja skulle bygga skrev jag ut en hel massa bestämmelser som jag hade fått från dom, var dock några år sen så kommer inte ihåg mycket, men säkraste kortet är att prata me dom

417 Inlägg
20 augusti 2007
Tjenix! Jag hämtade en folder på bilprovningen, där alla bestämmelser för byggnation av A-traktor fanns med + förutom reglerna även hur modifieringarna skulle utföras för att man skulle få igenom den...

mvh/Jocke

Avstängd
44 Inlägg
20 augusti 2007
Trådstartare
thx killar ni hjälpte mycket och det räcker imorgon fan skolla och traktor kort lektion kanske hinner på nåt sätt till vägverket och bilprovningen

Gillar volvo 244, 740tic, 850.
Önskar köpa en 740tic.

60 Inlägg
20 augusti 2007
jockecruiser har så rätt, kollade vägverket å dom länkar till ett långt dokument på bilprovningen : http://www.bilprovningen.se/externt/bpw … enDocument
har du lite kvällsläsning

Administratör
11 911 Inlägg
20 augusti 2007
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök