3404
Sök

Bästa, seriösaste och billigaste motivlackering..?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
Ja, min fråga är alltså om någon vet något bra ställe som motivlackar skapligt billigt?

Helst i Västra Götaland då.

I do it my way

8 156 Inlägg
27 augusti 2007
Kolla in http://www.nastygraphics.com
Har ingen aning om dom har bra priser...

*Edit
Här har du två tll.
http://www.motivlack.se
http://www.ramotivlack.se/
Senast redigerat av Phaetoon (27 augusti 2007)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

terazzi
27 augusti 2007
www.rollesart.com lr se, minns inte men han e skillad wink
sen har du ju www.wickedpaint.se smile
eller www.flickan.com
Alla dessa är  sjukt grymma tycker jag smile

811 Inlägg
27 augusti 2007
www.Ghostofsweden.se motivlackerar. Vet inte hur priserna är. Men jag vet att dom är bra.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
terazzi skrev:
www.rollesart.com lr se, minns inte men han e skillad wink
sen har du ju www.wickedpaint.se smile
eller www.flickan.com
Alla dessa är  sjukt grymma tycker jag smile

Tack för länkarna.

Men vadå han är skillad..? hmm

I do it my way

*BECE**
334 Inlägg
27 augusti 2007
han menar att han e grym:)

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
Tack för länkarna smile

PÅ rollesart fick man ju reda på ungefärliga priser utan att behöva maila eller något, men det var rätt dyrt. =P

Får se om det blir något skoj smile

I do it my way

12 086 Inlägg
27 augusti 2007
Din rubrik är för för skön.. du ska ha de bästa, de seriösaste men de ska va billigt oxå! =P Rimmar dåligt du..

Jag kan motivlacka åt dig, jag tar 100kr timmen+ färg, de två första kreterierna kan du skippa men billigt blire smile

custompainter
120 Inlägg
27 augusti 2007
ja rubriken är väl lite si sä där men man förtsår vad du e ute efter ,......tänk så här istället vem gör bra motiv och en annan sak som dom fleta inte tänker på hur blir finishen på klarlacken och ingår den i priset .....ser ju dumt ut med grymt motiv och taskig finish

det finns några helt ok i detta avlånga land rolles art och flickan och sen jag (www.wickedpaint.se)men det e ju bara min personliga och proffisionella uppfattning

beror ju också på motivet men du får vad du betalar för men det kankse e tillräckligt bra och då funkar det ju eller lägger till lite till för det är oftast inga stora skillnader så får du topp resultat...men det viktigaste e ju att du själv e nöjd mvh wickedpaint

ps kolla in mina nya tavlor på sidan
gjorda på alu plåt med bil lack så det funkar lika bra på en bil eller nåt annat fordon

346 Inlägg
27 augusti 2007
Paintworx I göteborg.  Han är riktigt bra.

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
JapMax skrev:
Din rubrik är för för skön.. du ska ha de bästa, de seriösaste men de ska va billigt oxå! =P Rimmar dåligt du..

Jag kan motivlacka åt dig, jag tar 100kr timmen+ färg, de två första kreterierna kan du skippa men billigt blire smile

Ha ha, vissste att någon/några skulle påpeka det =P

Men ni fattar ju vad jag menar iaf.

Om jag säger så här då, en som är grym på att lacka men samtidigt inte vill ha en halv förmögenhet för att göra det. tongue

I do it my way

Sök