3758
Sök

ed belfour till lif!!!!

"the real jerk"
301 Inlägg
27 augusti 2007
Trådstartare
http://www.expressen.se/sport/ishockey/ … v-de-basta

som leksing kan jag bara säga fan va gött!!!! cool

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

945 Inlägg
27 augusti 2007
Tycker jag oxå, verkligen skitkul när det kommer lite oväntade spelare till Sverige.
Kommer nog dra en del folk!

Avstängd
57 Inlägg
27 augusti 2007
vet han verkligen vad han har gett sig in i?? det var inte på en bar sent en lördag kväll som kontraktet skrevs.....? hrm hrm ;-)

Sport eller comfort!

Kluven!
156 Inlägg
27 augusti 2007
fegen skrev:
vet han verkligen vad han har gett sig in i?? det var inte på en bar sent en lördag kväll som kontraktet skrevs.....? hrm hrm ;-)

Haha, det kan det fort vara med den mannen smile

Men kul ändå! Bra för svensk hockey att få hit sånna profiler. Hur han är som målvakt idag ska jag låta vara osagt men han borde ju klara av tempot i Allsvenskan utan problem i alla fall smile

Audi - för dig som gillar henne på alla fyra!

Lokförare
126 Inlägg
27 augusti 2007
Vi LHC-anhängare sa samma sak när Roman Checkmanek kom till klubben:P men se hur de gick me honom tongue

Saab 900 Aero -96

97 Inlägg
28 augusti 2007
ed belfour är en legend

polerare
17 Inlägg
28 augusti 2007
Se Hockey Se Mora Ik!!!!!!!!!!

Skaune
28 augusti 2007
Ed Belfour, vilken legend! ahh minns namn som Tom Barasso, Kirk Mclean, Sean Burke, Patrick Roy, etc, de var (är) målvakter det! jaha de kan nog bli en publikmagnet i Leksand!

312 Inlägg
28 augusti 2007
fyyfaan det va man inte me på yikes

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

Skogenracing.com
154 Inlägg
28 augusti 2007
Det är såå fränt. smile

56 Inlägg
28 augusti 2007
cooolt

--No Real Power Just Turbo Shit--
TurboPerformanceClub
NordicR

"the real jerk"
301 Inlägg
28 augusti 2007
Trådstartare
Ed Belfour, vilken legend! ahh minns namn som Tom Barasso, Kirk Mclean, Sean Burke, Patrick Roy, etc, de var (är) målvakter det! jaha de kan nog bli en publikmagnet i Leksand

du glömde en av mina personliga favoriter ron hextall han hade ett bra humör eller?

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

7 120 Inlägg
28 augusti 2007
Axor skrev:
Ed Belfour, vilken legend! ahh minns namn som Tom Barasso, Kirk Mclean, Sean Burke, Patrick Roy, etc, de var (är) målvakter det! jaha de kan nog bli en publikmagnet i Leksand!

Håller med!

956 Inlägg
28 augusti 2007
visst äre fränt med ed belfour,,,,synd bara att han har alkohol problem..men han ska nog förmodligen inte vara  full när han har match

eldus veldus

392 Inlägg
28 augusti 2007
Kommer ihåg när jag såg en Div 2 match (eller om det var 1) mellan Forshaga IF och Örebro, om vem står i örebros mål ? Trevor Kidd big_smile höll på och dö...

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

fotointresserad
2 307 Inlägg
28 augusti 2007
Ögnade igenom tidningen som hastigast i morde å läste snabt rubriken bara, "Ed Belfour klar för Leksand"

Var precis på väg att bläddra när jag börja fundera över va ja just hade läst och var tvungen att kika igen å läsa själva artikeln. VArt ganska överraskad när man läste det iaf, synd bara att det inte gällde elitserien =P

"the real jerk"
301 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
messier och leetch det var inte igår men jag måste ändå säga att "the great one" (gretzky) är det ingen som kan slå eller mcneil eller vad han hette han spelade i st louis blues och sköt hårt som ### men annars var ju dödskalle kedjan i philla en favorit eller varför inte tie domi det var spelare det!!!!

Avstängd
57 Inlägg
29 augusti 2007
glöm inte Kelly Rudey, Andy Moog och VanBeisbruck lr va fasen han nu hette för ngt.. smile

Sport eller comfort!

"the real jerk"
301 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
eller lafountian och brindamour eller varför inte ulf samuelsson

xPuffra
196 Inlägg
29 augusti 2007
jerky skrev:
Ed Belfour, vilken legend! ahh minns namn som Tom Barasso, Kirk Mclean, Sean Burke, Patrick Roy, etc, de var (är) målvakter det! jaha de kan nog bli en publikmagnet i Leksand

du glömde en av mina personliga favoriter ron hextall han hade ett bra humör eller?

lr varför inte min personliga favorit på målvaktssidan: Daren Puppa! Kungen big_smile

Sök