skulle alldrig falla mig in att ställa av bilen.. den är till för att brukas dag som natt sommar som vinter. om jag ska ställa av den så är det för modefiering til awd som skulle locka annars alldrig..
är det en torr och fin höstdag så kan jag ta ut mussen på en sväng, annars är det ett tag innan vägarna saltas. Beror även på hur mycket jag hade tänkt att jobba med bilen under vintern.
Jag kommer troligtvis köpa ny bil snart och har lite funderingar om detta med att låta bilarna stå över vintern.
Vi har varmgarage men denna bil kommer stå utomhus. Vad bör man göra? Jag hade tänkt köpa ett bilöverdrag, måste något mer till? Lite senare sen i vår ska den in i garaget för ljudbygge.
Jag kommer troligtvis köpa ny bil snart och har lite funderingar om detta med att låta bilarna stå över vintern.
Vi har varmgarage men denna bil kommer stå utomhus. Vad bör man göra? Jag hade tänkt köpa ett bilöverdrag, måste något mer till? Lite senare sen i vår ska den in i garaget för ljudbygge.
MvH
Passa dig lite för överdrag bara, det blir lätt fuktigt under, det bästa är om den står under ngt sorts tak. Palla upp bilen eller sätt på några skitdäck om du har, eftersom däcken kan bli ojämna om bilen står för länge, sätt in en "torrboll" inne i bilen för att slippa mögel.
Ställer nog av vilken dag som helst, börjar bli kallt åt rödingen nu Sen att larmet inte funkar som det ska kan vara en orsak + att jag troligen får garage den här veckan