Audi såklart! Men du ska ju självklart ha Quattro isf, då har ju inte BMW nått att säga till om, orka ha drivningen bak när man kan ha den på alla 4a ;D
Jag har kört a4 den gamla och den nyaste utan och med quattro.... Tycker det är mycket skönare med quattro, den liksom drar på ett anat sätt... Iof så är den en aning slöare men det märker du endå inte.....
ja ska du ta Audi så väljer du själv klart Quattro.. för FWD på vinter är ingen direkt höjdare å inte spec roligt heller. sen är ju alltid 4wd overlägset i alla lägen.. ja kanske inte drifting på asfalt dock men annars..
Definitivt BMW! Snyggare, mycket skönare motorljud och roligare att köra! BMW 330i finns som fyrhjulsdriven även den så det är absolut inget argument till Audis fördel
Förutom att bmws fyrhjulsdrift är mycket tråkigare än audis quattro. Satsa på en A4 quattro tycker jag. Grymma bilar.
Haha vad får du det ifrån? Vilken fyrhjulsdriven BMW har du kört? Om du kört en med X-drive förstår jag dig men en E46 är bra mycket roligare än en Audi Quattro. Audin är rätt duktig på att understyra medans BMW fördelar kraften 62% bak 38% fram....
Förutom att bmws fyrhjulsdrift är mycket tråkigare än audis quattro. Satsa på en A4 quattro tycker jag. Grymma bilar.
Haha vad får du det ifrån? Vilken fyrhjulsdriven BMW har du kört? Om du kört en med X-drive förstår jag dig men en E46 är bra mycket roligare än en Audi Quattro. Audin är rätt duktig på att understyra medans BMW fördelar kraften 62% bak 38% fram....