2947
Sök

24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

16 197 Inlägg
15 september 2008
DusanMandick skrev:
evilaudio skrev:
skulle lägga mig på ett ett hustak centralt i stan me en AG90 å skjuta prick på saker/folk ja inte gillar..HEHE

haha elak jävel tongue

de e ju inte för inte man har gaddat EVIL i nacken.. wink

"Testar man inte så får man aldrig veta"

7 100 Inlägg
15 september 2008
tagit en sista monster och dragit å hojja tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 337 Inlägg
15 september 2008
Snott antingen en jävligt snabb bil eller en redig crotch rocket och kört ner till Spanien, piskat skiten ur bilen/cykeln på en kurvig kustväg tills jag tröttnade. Därefter skulle jag köra ihjäl mig i syfte att slippa känna ångest över att vänta ut de 24 timmarna.

219 Inlägg
15 september 2008
evilaudio skrev:
skulle lägga mig på ett ett hustak centralt i stan me en AG90 å skjuta prick på saker/folk ja inte gillar..HEHE

haha ag90 e bra skit!

219 Inlägg
15 september 2008
DusanMandick skrev:
dra på mej mma handskarna o tandskyddet och slå ner alla ja ser o drifta helvetet ur subarun smile pissa på en polis o skrika att sverige är ett piss land me alla skatter o onödiga lagar smile o sen kolla garaget efter nån snygg bil, sen sova smile

Handskar o tandskydd? du lär ju inte behöva vara rädd om dig om du ändå ska dö?

2 Inlägg
15 september 2008
Jag skulle lyssna på lite the doors, för att sedan skjuta en för stor sil heroin.

Studerande
727 Inlägg
15 september 2008
Tagit fet lån, högsta man kunde, köpt snabbaste bilen i hela världen, driftat runt, kört som en galningen, äta pizza så mycket som jag orkar, fortsätta åka runt som en galningen å sladda, när det är typ 1min kvar så kör jag i motorvägen och får upp hastigheten sen rakt in i väggen wink

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Fisketokig
2 997 Inlägg
15 september 2008
Det första skulle vara att leta upp en person jag har lite otalt med och snitta kroppspulsådern för att sedan kolla på. Videofilmat det hela och lagt ut på så många sidor jag kan, samt skickat kopian till dennes fru...

Sen skulle jag låna på mig allt som gick och skänka till familj och vänner.
Säga hejdå till jobbet.

Köra ett lass dynga till skatteverket och tippa ur framför ingången.

Umgås med sambon,K****, somna och inte vakna igen.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Avstängd
519 Inlägg
15 september 2008
TheFinnishFlash skrev:
Sitta och runka som fan..sedan supa mig redigt jävla full..för att sedan däcka och dö i lugn och ro...

hahah skönast ida big_smile skulle ja nog fan mä gjort tongue rätt smart xD

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

273 Inlägg
15 september 2008
Det första jag skulle göra är att skriva ett testamente där jag hade delat ut mina pengar, fördelat mina saker, gett min bror min bil, skrivit att det ska stå "du står på mitt ansikte, idiot" på min gravsten o.s.v.

Därefter så hade jag åkt till polistationen och lagt en fet j*vla korv utanför deras dörr och pissat på deras bilar.

Sen skulle jag hyra en porsche och köra ett destruction derby a lá jackass, och skylla på att jag körde på en räv.

på kvällen skulle jag bjuda ut alla syskon med respektive familjen på den dyraste restaurangen i stan och betala all dricka och all mat.
sist men inte minst så skulle jag dra till Q-bar med polarna, leta upp den snyggaste tjejen på stället, bjuda henne på en öl och fråga om hon vill kn*lla hela min sista natt.

smile
Senast redigerat av ArizonaEagle (15 september 2008)

Avstängd
519 Inlägg
15 september 2008
Ja skulle nog fan stått å runkat te en slits tidning på ica och skämt ut mig redigt big_smile haha och sen gått in på snutstation och sagt "fan va fula ni är" haha, kan man ha roligare? xD

BMW it is
32 Inlägg
15 september 2008
AirOne skrev:
Fantasihändelsen som förhoppningsvis aldrig sker.
Du får veta att du har ett dygn kvar att leva.
Vad gör du det kommande dygnet?
Lagligt som olagligt. Vad som helst.

Vad?

Jag skulle göra en rikti "GTA San Andreas dag"...

FTP... Power Is Nothing Without Control

123 Inlägg
16 september 2008
Starta den fetaste polisjakten någonsin (A lâ blues brothers) och kört som en dåre. Sen ner för ett stup eller någonting. Måste kännas underbart att flyga sådär

Gödseldräng
4 529 Inlägg
16 september 2008
jag skulle sno en bil och uppfylla min dröm att köra över 300kmh cool

Avstängd
519 Inlägg
16 september 2008
fbkarre skrev:
muPee skrev:
Frippe08 skrev:
Är med en fin flicka, tar farväl till alla jag känner o så och kör 300 km/h in i en vägg eller nått när det är typ 10min kvar;)

Tänk så ringer läkaren när du ligger i 300 km/h 50 meter från väggen och säger "duuuuu Frippe, jag hade lite fel.. du ska nog inte dö på rätt många år" lol roll

Då har man otur:P

hahahaha frippe just och tongue haha jo de hade ju vart en riktig osis wink

Fire And Silk
2 254 Inlägg
16 september 2008
Jag skulle köpt den dyraste Ferrarin på Blocket.se och rollat den mattsvart (alltid retar det någon). Med den skulle jag försöka få till en överjävlig snut jakt. Sen skulle jag tagit ett lån och köpt bensin för hela slanten som min far, mor och andra efterlevande skulle få.

Sen skulle jag:

Knalla in i en fullsatt Plenisal och göra så här:

Sedan skulle Metallica få spela Welcome Home (Sanitarium) på min begravning, och de måste vara en exakt kopia av ljust denna verision.

http://www.youtube.com/watch?v=KmUP5n3h1M4
Senast redigerat av -Mackan- (16 september 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

2 283 Inlägg
16 september 2008
Jag skulle dödat så många jag bara kunde och samtidigt vara naken.

R.I.P. Michael Jackson!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 september 2008
Skulle leta upp mina gamla lärare jag hade i skolan o pina skiten ur dem... sen skulle ajg elda upp min grundskola! med de elever som var jävligast mot mej innuti....

Sen hade jag antagligen tatt ett lån, köppt en ferrari och smällt den in i polishuset...

O tragiskt nog så är detta inget skämt hmm

Sump Runk Rätt O Slätt!

14 Inlägg
16 september 2008
Tagit livet av alla som jag inte tycker om, om tillfälle ges skulle jag använda mig av kärnvapen också big_smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
16 september 2008
Till att börja med skulle jag nog leta reda på nån jävligt söt tjej, gosa med henne en stund för att därefter leta reda på en Koenigsegg CCXR, tanka den full och åka mot Tyskland. smile Förhoppningsvis kan jag då avsluta min sista dag på antingen Nurnberg ring eller på Auobahn i lagom hög hastighet... smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sök